小幽小默, 齮齮齕齕!

2015年7月15日 星期三

菜市場裡的大廚 Joël 喬艾爾

中午12:43 Posted by 嘈 , No comments
其實會借呢本野係因為睇左北歐廚神先,而呢條友仔寫頹寫得好好睇,完全唔似一個廚師寫既書,似係睇緊散文札記多D。同埋我鍾意睇佢果種局外人既冷。Format同北歐廚神唔同,呢本係先有一種食材既故事,然後食譜。但因為本人完全無心機煮野食,我睇既時候只係揀D我有興趣想知既食譜黎睇,抄我都冇抄過。(係呀....其實我有事之前係會抄食譜架,但出左事之後因為入左抑鬱loop,我係做所有野都冇晒興趣,好彩仲睇到書同夾硬仲寫到野,如果唔係我都唔知D日子可以點過。不過而家好返D,只係個廚房太熱唔想入去,所以我係季節性煮人。)

返黎返黎~ 其實呢本書好聰明既點係在於你鍾意食野可以睇散文,想睇菜市場又有得睇入面D街市既人味。其實我唔知香港街市係唔係都係一樣,畢竟我住果條邨係直情無街市,只有超級市場。我唔知會唔會有阿牛嫂、來福、吳叔呢D TVB 狗血劇情。但係呢,你要幽默又有幽默喎,佢講佢劏雞果吓我堅係笑左。話冇理由講完點劏雞震撼教育之後又即時教你點食,留返後面食譜你自己睇。仲有佢講阿生果妹同快餐齋姑既時候我好有懷疑囉.....因為呢個 Joel係咁既樣架~~
書入面仲有逐種食材既處理手法,鍾意煮海鮮既可以睇晒佢,因為後面個appendix好詳細咁圖解晒D魚呀墨魚呀要點搞。

0 意見: