小幽小默, 齮齮齕齕!

2015年7月30日 星期四

你個friend 叫… Jack


上次講完阿 Joe,今次講阿 Jack 先~!

我相信,阿 Jack 係咁多個有特別意思嘅名最多解釋嘅一個。(不過,多數都係幾負面…)

名詞方面,平時阿 Jack 除咗係一個男人//生,佢仲可以係一台千。斤。頂。呢~用嚟整起架車換呔嗰舊咪就係。而如果嗰個阿 Jack 幫你屋企裝修而佢全名係叫jack-of-all-trades 嘅,你就要小心喇!因為,呢件正一「張張刀無張利呀」!


動詞方面,當阿 Jack 先生係 know jack about 嘅時候係代表緊佢咩都唔識咩都唔知。就好似阿 Jack 佢對住個電腦連防毒軟件都唔識裝。用英文可以講 Jack does not know jack about Internet security.  (Jack 對網絡安全一無所知。)


喂,不過,如果你識嗰個阿 Jack 係一個成日講嘢唔收制口水多過浪花嘅。你頂唔住就叫佢「收聲」算喇,唔好學 Do Do 姐叫佢 “off” 呀!反檯都似!原因嘿嘿嘿,不解釋。

0 意見: