小幽小默, 齮齮齕齕!

2015年8月1日 星期六

[粉嶺] Bittersweet Cafe (Ver. 2)

晚上7:04 Posted by 嘈 , No comments
我住喺充滿水貨客、藥房同金鋪既北區,cafe 既選擇其實少之又少,一係就貴過九龍價。咁啱友人M喺聯和墟發現有間茶記價錢,但質素同味道都唔錯既cafe~ 因為素有美食雷達之稱既M已經連續幾日去呢間cafe食lunch + tea,視之為飯堂,本來星期六打算毒在家煲oh 我的鬼神君既我都放棄煲劇行出家門,會一會呢間小店。

靚靚 menu~


呢個All day breakfast 賣相好靚仔,post 上fb 呃like 一流。
等得有少少耐都有主動講唔好意思。
多士可以轉pancake /牛角包,雖然個pancake 有少少硬同少少乾,如果熱D 同 fluffy D就perfect池。
煙肉剛剛好,唔乾唔柴。
個腸腸冇平時既豬肉腥味,很好,如果係白色果隻腸會更好。
個牛奶滑蛋堅係好滑,blend 埋個香草同即磨黑椒真係hola幸福~~
成個早餐既重點係個糖漿,hola有heart咁係蜜糖黎架!
而呢個咁有heart 既早餐只係五十五蚊...
我屋企樓下老茶食個時菜肉片飯都要42仲要冇野飲
嗚呀~~~老闆你會唔會太好人 *心心*


sor~ 倒影到我對肥肥手
係呀跟餐有咖啡or 熱古古力,由於我要戒咖啡我係揀左熱古古力
原來我嗌得太快,有decaf 的 :( 
你睇下D 奶泡個剛剛好就知佢有heart 啦
仲有仲有佢連凍咖啡都係用 Bodum double wall glass,我冇野好講喇。

讚左咁耐有道唔好,個鋪位實在太細,無得拎住本書自拍做偽文青打卡呃like :( (其實都勉強可以既,門口位係可以做到呢樣野~)

地址:
粉嶺聯和墟和豐街和豐閣4號地下(欽記隔離)

________________________________________________________________

某日又去左一次食 tea

今次叫左三文魚 bagel



個bagel 好香 poppy seed 味,佢澎湃到同我隻肥手板一樣咁厚,外脆內軟,最後我都係就咁落手用口咬XD
三文魚落得好豪氣。
但如果唔係沙律醬係 cream cheese 就更加歡樂。

是日切餅係 tiramisu

少甜,好滑,好味。個層次都做到分明,又唔會太濕身,不錯吃。



終於破戒試左個 latte,D 奶泡真係不得了,不過個豆係大眾口味豆,普通,但好飲過星記已經好好。我仲偷左友人杯榛子朱古力一啖,好明顯係死小孩口味,忍唔住了佢D棉花糖 XD

我去左兩次都係友人請客,唔好以為我做打手。

0 意見: