小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年7月18日 星期三

Ninja Buffet and BBQ

繼續龜速遊記 :P

去完 Hilton afternoon tea,個日落睇到咁上下,我地就搭tuk tuk去食晚飯。(嗯,R小姐跟我都是吃貨)
芭堤雅有幾間 ninja 架~
我好似係去左 North 果一間...

表面上係 300 baht 一個人,好似好抵...
一坐低呢...就見到個好奇怪既野...


呢個係 BBQ打邊邊二合一炭爐~
有條河用黎烚野,上面可以燒肉~
入面係炭...


但其實...佢燒唔到蟹...一..一
而可能我地拎左太多野食,搞到D staff 係咁注視我地...
係咁叫我地畀20 baht 燒一碟...
梗係睬佢都傻啦...少數怕長計呀...



除左海鮮╴其實都有好多肉呀炸炸呀、炒飯呀果D唔等駛既野食~~
記得好似仲有點心....

我懷疑我果晚食左我5年入面食既海鮮總數....-_-|||
D 海鮮要夾既時候自己揀D 靚仔,建議有基本揀海鮮知識先好...
btw...我唔知點解果度D可樂係冇味架....
仲要加冰係一定要收錢架.....

仲有呀,佢有D蜆明明係烚極都唔開殼...擺左響個煲入面啦....
佢係會屈你食唔晒架....要畀多50 baht...
仲要同佢嘈都冇用...
因為會扮聽唔明你講咩....我頂。
最後有個啤酒姐姐講得明畀我地知咩事...
但佢唔知做咩強調佢冇賺我地錢...=_=|||



不過個椰子雪糕好好食,我好似食左3碗......XDXDXD
D 蜆有D都幾好~
趁個湯未變死海咁咸...烚D 粉~
又蝦又蟹又蜆,再加少少泰汁,嗚呀~~好好味



要小心D炭爐會周圍飛
個樣就衰左少少~不過冇肚痛呀~
同埋食客大部分都係 local
(其實好過某酒店個 buffet......下次再鬧)



Address: Pattaya 3rd Road, Bang Lamung, Chon Buri

0 意見: