小幽小默, 齮齮齕齕!

2015年7月30日 星期四

驚到呢…


如果,有一日夜媽媽行緊返屋企,你發現眼尾有個白影。你轉左,佢行左。你轉右,個影又行右。急步跑返屋企,個白影仲係一直跟住你呀!

呢個時候嘅你,可能冇喺哈佬喂嗰時玩鬼屋嗰個驚喎!驚都有唔同嘅層次嘛!平時我哋會講:「嘩!好驚呀!」、「驚到人哋個心卜卜咁跳呀!」、「驚到企咗喺度!」同埋「我驚到標s!」表達不同程度嘅驚嚇。

之不過咁,當大家講英文唔同層次嘅驚呢,又好似難度咗少少… (除咗 I’m afraid.  I’m scared. 仲有咩?諗吓啦)

見係你哋,醒三個生動啲形容「驚嚇」嘅 phrases 畀大家啦~!

Scared stiff 係就係有 scared 仲要驚到硬晒呔!
Shaking like a leaf 震到好似落葉。
Send shivers up and down my spine 直譯,由脊柱上下傳啲冷震出嚟,咪即係驚到震囉!


啊!咁上面個白影係咩嚟呀?(震音)

0 意見: