小幽小默, 齮齮齕齕!

2015年7月3日 星期五

Carpe diem

下午5:55 Posted by 嘈 , , No comments

最近在讀于逸堯的文以載食,其實都係來來去去講食野既散文。由前菜開始,頭盤,主菜,一路食到落甜品。本來以為音樂人寫食會有好似侍酒師既效果,美食當前應該聽咩音樂。噢,原來是我自己的一廂情願。其實又係喎,食你咪食囉仲聽乜鬼野音樂你估而家講緊家有囍事式西炒飯加隻蛋喺隔離拉同是天涯淪落人咩。

不過好老實,唔知係咪由milk X專欄移植過來,which 我睇過呢本野一兩次都係勁多睇唔明既日文漢字。好大篇幅都係對比緊香港,日本同法蘭西既食法同煮法,仲有背後既文化層面。好似法蘭西貴貴甜栗子 vs 糖蓮子,都係以前物資匱乏,好難有糖呢樣野,係富有人家既零嘴兒。仲有個幾得意既對比,就係親愛既炸炸野食,法蘭西炸扒,吉列豬扒同日式吉列有咩分別。

不過我有個位好唔buy呢本書,做咩喺我最貧困既時候講埋晒caprice呀, the Helena May下午茶呀呢啲咁鬼貴既野喎! (呢位小姐你冷靜啲,明明本書就係你自己喺個書架拎落黎然後借返屋企睇咁大把,人地介紹貴野就擺明不是畀你啲貧困草根睇架啦。你繼續得個恨字啦~~~)

BUT 佢除左貴野呢吓叫人灰機啲之外,入面又好精神分裂咁陰啲陰啲插香港人,叫人反思消費、反思生活。某日和友人去吃糖水,講起自己個病,講起生活,講起旅行。愈來愈發現做香港人原來好難,乜野都同個錢字有關係。今年我個旅行,本來機票都訂好,就係病完無錢去企左喺道。如果可以除卻錢呢個factor ,我飛去英國生活返一季,怕且會即時好返晒藥都唔駛食。(介紹返,食緊有隻mood stabilizer係英國出既,呢位小姐有冇gur 少少?)

Welcome to the adults’ world.

走唔到咪唯有做返香港人,好似杯麵咁一淥即熟喔。活在速食當下又可能冇咁辛苦呢。

0 意見: