小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年11月3日 星期六

飛滋的英文是甚麼?

晚上8:45 Posted by 嘈 , , No comments
嗯,我認,有時我好低能。
今次低能事係用微波爐叮豆奶飲冇攪均...
一飲辣親...
半邊咀腫左...
但又冇理由因為樣衰咀腫而唔出街架~


當日同 T小姐去左 tea,期間都腫到要含冰....

然後...夜晚仲同A 先生打邊爐添 (!)
A先生仲安慰我其實唔覺...
好令人心虛...
我仲要起勢咁整D 勁樣衰核突樣....
(咳咳,此仁兄曾經展示咳至吐血既血....send 潤腸咀相,仲有變成鋼牙先生的第一手真相... 所以好重口味..)

事情發展落去...一日一杯維多C.....兩日後...
劇痛、依然腫...
而且腫既地方正好係下面犬齒咬到既地方....
咬下咬下...
傷口再side bet 3粒飛滋
真係人都唔想做..........

最後要買飛滋膏...
屈人寺賣到.....
47蚊一枝....
藥房冇貨...

最後要叫老豆行去老連咁遠先有....
26蚊!!!


飛滋王國由三變二....
個唇邊真係keep 住痛.....
好地地我仲睇飛滋膏睇下飛滋既英文係咩........
原來係 mouth ulcers
有S 架....
即係唔止一粒.......
google mouth ulcers 仲恐怖,勁多好恐怖既圖..........

雖然,我what's app 都係會叫返佢地做....
faye g。

0 意見: