小幽小默, 齮齮齕齕!

2015年7月8日 星期三

大小姐去左邊?

下午6:03 Posted by 嘈 , , No comments
話說呢排成日都發怪夢,今日只係訓個妟覺又發怪夢。咁怪就梗係趁記得寫低佢啦~ 個夢是咁的…….


2018年換身份證(我 google左真係 2018......)咪加左咩RFID技術既,咁咪話離遠 scan到個人D資料架嘛~咁我就發夢見到一個廣告拍攝現場,黃翠如喺道跳黎跳去,好驚咁喺百佳d 菜呀西瓜呀上面彈黎彈去,側面D人大叫「哦~~~大小姐今次仲唔畀我地搵到你? (同時我個人喺道 __ 緊,條橋點解會畀人用左架)

咁去到另一個鏡頭,阿翠如屈左喺架美國size既超市手推車連人帶車同一堆超級市場野過收銀。咁過收銀又唔係好似我地而家咁要逐件scan ,就咁成車行過就計到數架喇喎,而張身份證同八達通merge埋左同一張野,總之你個人一行過就會畀左錢同知你買左乜。(好恐怖既concept) 然後又有班百佳既人大叫,「哦~~~大小姐今次仲唔畀我地搵到你?」然後我就醒左。

怪點一,RFID 係乜? 點解我會發夢都記住呢樣野呢?
二,點解係黃翠如? 做咩唔發個靚仔叫大少?
三,做咩係百佳,我今日都無入過……
四,發夢點會有人抄你條橋…… 好地地點解身份證會merge八達通

自問自答時間
+: 只怪最近生活都係以貧困主婦姿態過活。我日日都有睇愛一點回家season 2

: 我睇完 wiki 話可以植入人體我。呆。左。

0 意見: