小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年8月26日 星期日

青咖哩豬扒


好耐冇寫懶人煮食筆記
星期日,早放工,自然成為了家務天。
風球唔嫁又嫁最後不來,熱得天也火紅。
熱,想起在泰國旅行時買落既青咖喱醬,剛巧冰櫃有豬扒,唔係唔煮青咖哩豬扒吓嘛。
(嗯,我家冷凍庫長備急凍豬扒、雞翼和鯖魚,沒辦法,有時懶去買野嘛~佐治又不介意食急凍野~)

材料:
豬扒4 塊 (雞/牛都得)
茄子一條
青 咖哩醬(我真係是但買...但照計 made in Thailand 果D靠得住)
青醬 (pesto....係呀意粉果D呀...)
椰汁一盒 (印尼紙盒果隻!!! 街市買抵好多 !)
魚露 (er...我都係泰國買左....仲可以整醉雞)

要食到噴火咁辣可以再加辣椒。

做法:
1) 豬扒解凍,用廚房紙吸乾雪水 (我真係唔知唔吸乾會唔會勁大陣雪味...冇試過玩命),切至 bite size。

2) 用白胡椒粉、鹽半茶匙、糖一茶匙、生抽一湯匙、魚露一湯匙、青醬一湯匙,與豬扒拌勻,醃一個鐘以上 (我醃左2個鐘~ 而落青醬既原因...係因為佢要落九層塔架嘛~ 但我屋企要出去老連咁遠先有得賣...咁明明青醬入面都係 basil 之嘛~ 嘿嘿,你懂的)

3) 茄子洗淨,臨煮先切,唔係黑晒。

4) 先落椰汁、咖哩醬大火炒香。

5) 下豬扒,炒熟,加一杯水。

6) 煮滾後加茄子,轉中火煮十五分鐘或至茄子稔身。

7) 試汁的味道,太辣加糖,唔夠鹹加魚露 (口味好個人架嘛~ 同埋隻隻咖哩醬個base 都有D 唔同...)

8) 一滴汁都唔好蹝呀~~ 撈飯/點麵包都得~~ 我食左2碗飯~

0 意見: