小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年9月2日 星期日

排骨.菜飯.拍青瓜

晚上9:40 Posted by 嘈 , No comments

星期日,早放工,可以煮D 多功夫既野食~
受到大瓜樂廣告感召,好想食菜飯。
然而煮落先知功夫多到呢... (而家隻手都仲有D 攰...)
唔怪之得當年先母要小人用盡甜言蜜語先肯煮。

淨係得菜飯同排骨好似有D dry...
所以整多左個偷懶拍青瓜。

煮食筆記如下:

(1) 拍青瓜
跟 so c wong 做法~ 如下片


不過我用左一條溫室青瓜,下次要買2條,佐治狂食!!
同埋我切開左先再拍 (大佬,好似佢咁拍...最後洗廚房既咪又係我...)
最緊要校個汁既時候真係要撈勻試清楚~
太酸加糖...同埋一開始落鹽果時唔好真係咁重手...
仲有去籽去得清D,唔係真係雪完會好澀。
想食濃味既可以加炸蒜同辣油~(但小心搞到同紅油抄手一樣味...)

(2) 菜飯
參考了 酪梨壽司 (click 入去有原食譜)
不過我的是懶人版本 (利申: 懶極都要切菜切左 45分鐘....(!)
又因為覺得再落肉會太滯,同埋媽媽果時煮唔落肉既....
(係我重點係好日劇既「想煮返媽媽既味道」)

步驟:
1. 先洗淨小棠菜(我買左半斤),要小心洗根部既地方,勁多沙。
2. 小棠菜分開葉同莖,莖切粒、葉切絲~
3. 洗2嘜米,只用嘜半所需的水,開電掣,按電飯煲掣。
4. 燒熱油鑊,炒莖部的粒粒 (我講緊棵菜呀,focus!) ,炒到出水半透明,落半杯雞湯 (你有heart 可以自己煲...但我用史X生姐...),再係咁意炒下D葉。
5. 將step 4 既野擺入電飯煲撈均佢~~如果覺得有少少生米,可以加多半杯雞湯再按多次cook
(因係隻隻米D 水都唔同......真係要觀察....同埋你知啦...有D人偏好食軟飯(爛 T^T) 架嘛...)
6. 煎完豬扒裝飯囉咩啫。

(3) 排骨....
呢個憑感覺咋...冇跟人呀~

步驟:
1. 無骨豬扒6塊解凍,用紙搾乾水,切 bite size。
2. 加 2湯匙生抽、一湯匙老抽、半茶匙糖、一堆白胡椒粉、大量五香粉 (要夠cover d 肉...我就係落少左...唔夠香)、麻油、生粉,醃2個鐘(過夜都得)。
3. 落油、燒熱 pan,煎肉。唔好狂反D肉呀,唔係佢個面做唔到caramelize 呢件事,個面唔香仲鎖唔到D肉汁,個肉唔juicy 架喇~
4. 見到個邊白色了就反啦~ 唔好一次落太多件... 會冇位...
5. 篤得穿D肉,就可以加椒鹽同辣椒 (不過我冇落) ,食得~~

0 意見: