小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年9月17日 星期一

譚耀宗與大力針

晚上11:52 Posted by 嘈 No comments
(圖為皇上無話兒劇照,主角係 King George VI)

由於朋友們都很愛我家的佐治(即係我老豆) 亂講野...有時係冷知識,有時係小智慧,有時係真係亂講...
真係捉唔到路....
於是搬埋黎個blog呃收視 ,希望有日好似卓韻芝阿婆金句咁多人like。

講起電視,佐治慣左睇住電視,但唔跟劇情不停講野,好彩佢個女我識一心二用,一邊睇字幕一邊應佐治機。
_______________________________________________________________________
場景一:星期日.茶樓.城市論壇

我:「長毛大戰譚耀宗呀,好睇喎,嘩,遲下上網睇返先!」
佐治:「你知唔知譚耀宗以前做咩架呢?」
我:「我好似一直都只係知佢係左派議員咋喎...」
佐治:「佢呀,以前喺中國國貨公司做櫥窗設計架,唔知呀呢~」

吓?! 譚耀宗係window display designer ?!?!?!?!

好,去左譚耀宗個人網頁
譚耀宗於1949年在香港出生,在香港接受教育,年少時投身百貨業。1968年,加入百貨業工會,正式開展工運生涯。譚耀宗於70年代致力於工運,關注工人權益,1975年當選為百貨業工會副理事長,成為工會的青年領袖。1980年加入工聯會任職工人俱樂部主任,全職投入工運工作。

嘩,又真係百貨業喎!估你唔到 O_O

_______________________________________________________________________

場景二:星期一.天梯.岳華&雪梨就死

我:「點解油盡燈枯會係死因黎架......你話中暑死我真係ok 架。」
佐治:「嘻,實係個大夫唔識醫啦~打技大力針會救到架嘛。」(但果個係中醫一..一)
我:「你...係唔係想講...強心針..」一..一
佐治:「哈哈哈個心大力D呀...」
佐治:「唉 (突然感嘆) ,邊有咁啱架,梗有一個走先架啦,唉。」

但係...腎上腺素又好似真係會令人大力左...(!) =_=|||

0 意見: