小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年9月14日 星期五

公民再教育

晚上11:57 Posted by 嘈 No comments
我會努力唔用粗口黎講呢一日既事,因為已經非常摟摏。
又係 OMG 做既好事...
OMG個人真係自私到呢....
(真係唔關佢任何工作表現事,我真係純人身攻擊。)


今朝一返公司,冇冷氣、冇電腦、冇網上...
因為個死人冷氣又漏水...
D水浸到有電既野而跳fuse..............

咁一個正常既人,一定係熄左D野先,抹乾D野,開返個電掣。
so simple!
OMG 全程企響道等D 女同事整.....
你幫手遞紙都唔緊要,唔出聲冇人話你啞架...
仲要一臉驚電死咁...
仲要次次都係咁....
有次真係要塞個地拖畀佢先知要抹地呀............
好啦...有勇者返黎整返打左柴既router 同善後啦....
佢仲要夠膽笑人。
而家唔係人笑你就笑得,你乜都冇做過仲笑人,係唔係人呀....
咁好啦,有電,但都唔敢開冷氣。

*食飯喎
咁OMG 食沙爹牛肉串加麵。
精彩囉,佢想唔用手掂支竹籤又食要個牛肉。
用筷子夾住,想用匙羹爬D肉出黎。
但同時,佢係整到碟野差D跌,而一跌,我會變成沙爹既一部分....
咁梗係推佢碟野入D啦,佢已經好唔妥咁樣。
另一同事叫佢用手拎住黎食唔好周圍彈汁...
嘩佢囂張到話:「我唔想用隻手掂到D汁」
用紙巾啦頂......
仲要見住佢D指甲長到丫........佢隻手點都污糟過D野食囉唔該。
真係冇求生基本技巧架........

好啦,食完飯,咁要行返入商場返公司。
行入去果時,見到有人推輪椅要出...
OMG 佢個cheap 人,佢明明企最近道門,頂住都唔係好難咋下嘛....
佢個人粉!佢閃.開.左.架.輪.椅.呀
我好彩即時行返轉頭頂住道門咋....@@*

我同另一同事真係忍個人粉唔到,又由於OMG 去左禁機....
一上到去我地忍唔住要講返佢件「華麗轉身」事蹟。
講講講,是非就自然唔好聽。內容係 repeat *段
加左句: 我真係想鍊死佢!

好喇,劇情比 TBB 更 TBB,佢返入黎,用近似捉到我既痛腳既語氣同我講:
「我聽到你頭先講乜,你要鍊死我當面講有咩唔妥囉,你響背後咁講,我好失望。」

烈女性格如我,就兜.口.兜.面同你隻OMG講你有咩唔妥!
內容都係 repeat *段
佢話我唔諗分開豬扒會整到佢
頂丫,豬扒仲dry過我,我會成塊飛埋你道咁蹝咩?!
佢口震震話:「我睇唔到架輪椅,可能分左神...」
昆我盲呀? 睇住佢閃開會睇唔到?!
OMG然後 hea 話下次會注意...

但係,一眾同事都認為佢個人根本冇進步過。
仲要佢D timing 夾到....擺明係聽完先入黎....
聽完咪算囉,仲要以為我會因為講人是非畀當事人偷聽到而收聲。
我估係我會兜.口.兜.面再講多一次。

但個問題係,個人粉自己有問題而唔知呀.............
仲要佢成日站響道德高地黎話人,但其實基本待人處事都好有問題。
吼,噴完火。

0 意見: