小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年9月10日 星期一

[置頂] 2+2= 國民教育

凌晨12:49 Posted by 嘈 , , No comments
(寫於7月17日)
大家一睇到題目,相信都會毫不猶豫咁答:「4!」
但,喺洗腦教育之下,2加2,係可以等於5,甚至6。
正如大話講100次,所有人都會信以為真。
而大話再加上權力,我不敢想像。

掹車邊身為一名從事教育業的小螞蟻,我不怕國民教育。
但最好唔好有呢一科。

只因為,我們的自由度較高 。
或者,是天王大人的「敢教日月創新天」令我們可以創意無限地跟課程玩遊戲。
我不知道寫的教材,我們的想法,會有多少學生看到。
我只知道,靠自己的一點能力,用暗力滲進一些我所相信的原則、分析角度等。
沒有絕對,只有對照,要選那一方都可以是道理。
(係呀我講緊本 Idea Bank 呀~ 黎緊書展出2 呀~~可以買埋 1睇下架~)
而我知道,好多同事都做緊呢樣野。
唔理有冇人睇,做左先。

洗腦,如果係真理,好似 D grammar rules 咁,冇問題架。
但,洗腦既內容唔係真,又或者有既定立場...
咁就真係少D思考功力都搞唔掂。
之但係邏輯能力亦唔知點解係而家D學生最弱既一環。
(好多時改文都係見到D grammar 冇錯...但 logic 夾唔埋既文)

我認,我搵 sources 好多時都以無傷大雅為依歸,開開心心學到野唔好咩?
我有自我審查搵 sources 唔搞六四、唔搞大是大非。
娛樂化都係即食文化既結果。
仲要D 細既比我地更心急。
所以,呢壇野,如果真係即食,求卵其叫D學生食,佢地又真係會照吞,咁就XXXXX囉...


而家呢,就同自己講,揸緊隻宗旨,見得人拜得神。
唔好畀 1984 既世界真係出現呀。


共勉之。

0 意見: