小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年9月11日 星期二

公民教育

凌晨1:01 Posted by 嘈 , , No comments
登場人物簡介:

OMG


專業的「話題終結者」。一個有唔知邊道黎既自信覺得自己講既野一定有道理,仲一定有邏輯既人。自命飲到 cheap 紅/白酒會倒左佢。睇電視只會睇 national geographic 同 discovery channel,但佢會偷睇小丸子同文地貓。奉古典音樂為高尚品味,但明明見佢聽secret garden 同 日本動畫 BGM。專長係跳掣,突然亂講一通扮蟹,寫wiki 有關高達條文。其打扮為全身 earth tone.... 戴銀絲眼鏡,仲白過我。會大叫曬太陽會曬傷。最大敵人係醋,最好既朋友應該係公司樓下藥房隻冇左下巴既貓。口頭禪為拍檯大叫oh my god,因此得名 。
_________________________________________________________________



尋日為投票日,一返公司OMG 就問我有冇投票。
我身為鍵盤戰士,都有十二點前投票架~
仲做埋民調支拎龐愛蘭同劉江華添,我上屆投劉江華架,佢真誠為香港!

我答:「有呀,唔係唔投下嘛?」
當時小人睇新聞睇到眼濕濕,見到生果日報寫D核突人既賤招嘅時候...
隔離位的同事OMG...用巧威威既語調同我講:
「我成家人都冇去投票喎,我唔係mandatory*要投架喎。」
我:「投票唔係公民義務黎架咩?」
OMG :「唔係mandatory要投架喎,總之我唔係mandatory。」
*mandatory 指法律上強制的。

我心中暗火:「當議會已經係最有民意基礎既地方,但政府政策都係可以將佢既權力架空既時候,我除左投票,真係唔知可以再做到咩野維護自己既意見。」

OMG突然收起巧威威的語調,去左迷思mode。

我心諗,頂我唔想晨早流流要同你講咩法律其實係道德既底線呀,咁法律冇叫你食飯你又食? 若然法律寫明強姦隻牛冇罪既話你又去強姦隻牛喇咩....

然後過左3分鐘,OMG 講: 「啊,不愧你做 idea bank*。」
*idea bank 乃小人有份的著作,主要內容係貨真價實既時事多面睇。

頂,佢真係跳線架,兩樣野都唔關事既!!!

冇呀我想講一樣米養百樣人,真係仲有人覺得政治係唔關自己事架!明明政治就係最大既經濟,牽一髮動全身。即係簡單 D講,要你一定學普通話都係一個政治決定,因為語言係身份認同既最有效工具。個火車站起響邊,條路擺邊,都係!咩唔係呀?! 你唔見到人地用成功爭取巴士要兜晒成個粉嶺叫做政績咩?

好似幾好笑,但個幽默係黑色架....
只要年輕一代都好似 OMG 咁覺得政治唔關自己事,真係畀人食左都唔知,到時聲都冇得聲喇。

但願OMG 的同類都有人令佢去左迷思mode。

0 意見: