小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年9月22日 星期六

勞力是無止境

晚上9:05 Posted by 嘈 , No comments
佐治將來會留給我的,會是公屋戶籍,還有一隻勞力士 air king。
至於為什麼不是巨額存款,我可以告訴你,佐治是一名不折不扣的及時行樂者,有錢佢會用來食、買衫 (係...呢個阿伯真係成日都買衫.....)、舖草皮等等,其他的當年交由先母扣起。現在小人謹守先母遺訓,給佐治足夠的家用就好,不要祈望要動用巨款的時候佢會救到自己。 =,=

好了,我承認我對隻 air king 一虎視眈眈,而一講錶佐治會上身怒講野。
有時食飯冇公司趣事分享,就是但拎住份副刊大叫「嘩,隻錶要咁貴架?!」引入話題萬試萬靈。


話說,當年買入 air king 只是 $900,乃當時George 的一個月人工,先母為此事媽叉了他三十多年,因為買錶冇飯開....-_-|||

嗯,而家一隻大約四萬。

佐治話果時喺波斯富街間瑞士表行買,而家間野都仲喺度。
我問佢,咁點解唔買有日曆果隻既 ?! (如下圖)

佐治:「個售貨員話喎,有日曆果啲一壞,好大件事,冇日曆果啲襟好多又冇咁易壞又冇咁貴嘛。」

呢啲咪就係貴買平著的智慧與人情味之嘛。

0 意見: