小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年8月31日 星期五

是日無聊之o雪o雪o雪Liza 與送水輝哥

上午11:26 Posted by 嘈 , No comments

今朝搭小巴...未去到個站已經有個麻甩仔望住我黎跑...
(係呀係平民版既「特登行早一個街口截人架的士」,冇分別架!!)
到我上車得返要將個人摺埋尾二果排果個位......(頂丫...我慢會冇位嘛...)
極眼訓...要將個人摺埋黎訓...

正當我同周大人纏綿緊既時候...
突然聽到後面勁大聲 "o雪...o雪o雪o雪" 食麵聲...
而同時仲有剪指甲啪啪聲....

後來o雪...o雪o雪o雪停左,就有一把師奶聲大聲講:「喂~我係Liza 呀~ 哎呀唔好意思嘈醒你添~冇呀~我想同你講件事我地會撤查(!),哎呀我有野問你呀,你有冇唔開心呀。D錢我遲下畀返你啦~~不過呢,你畀公司鬧就要硬食架喇...」
(頂....嘈醒埋我囉妖)

然後同時又o雪...o雪o雪o雪同啪啪啪啪.....(真係有剪咁耐)
我繼續盅...

臨到屯門,Liza 又打畀個 friend:「我睇到個廣告,你有冇筆呀,屈X寺請人送水呀~月薪一萬一千六百蚊至一萬三千二百,都幾好丫可...電話係2XXXXXXXX....冇我諗起你個fd 阿雪個仔之嘛,係囉做大公司好,第時升做技術員都好丫嘛,冇野喇拜拜)

嘩,原來送水輝哥呢個人工...但...之前明明抗議不滿薪酬過低及人手不足...
同埋....輝哥有得升做技術員架咩???...............
(圖為輝哥 from google)

我被迫偷聽聽到一頭問號既時候...到站。

頂我見到後面個阿姐拎住個吉吉家外賣....個碗仲要整個反轉左。
估計佢響小巴上面生吞左一碗烏冬連湯 @@
而我繼續餓住咁行果條搞到我忍唔住要開遮既撒哈拉沙漠返centre打卡之路...

好啦...下晝去左九龍灣的萬人空巷
返黎果時...因為好攰...去左坐頭等...

頂......
有條友唔用耳筒睇80年代港產片...
點解咁肯定 80年代?
因為我聽到董驃把聲同勁假槍聲...(!)

0 意見: