小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年9月9日 星期日

嘰嘰嘰

中午12:44 Posted by 嘈 , , No comments
今日我要介紹一種有小強精神既物種:
嘰嘰嘰。

嘰嘰嘰正名為嘰嘰兵,主要功能係企響主要怪獸隔離畀人打,同埋增加氣勢。
由朦面超人、恐龍戰隊至到中國超人、仲有關公大戰外星人,都有嘰嘰嘰既存在。

嘰嘰嘰多以由頭到腳加面罩全黑的造型現身。

嘰嘰嘰既對白好簡單,分別係:

1) 嘰! (用作回應主要怪獸)
2) 嘰嘰!(用作表示出擊、增強氣勢)
3) 嘰...嘰嘰... (乃嘰嘰嘰之遺言,講完呢句嘰...嘰嘰... ,嘰嘰嘰就會跌喺地下,四肢抽搐,化成一堆光,連灰都冇得剩。)

冇,我想講我生成一條嘰嘰嘰命,仲要呢兩日好清楚咁認清自己係一隻不折不扣既嘰嘰嘰。

P.S. 我可唔可以要求個面罩有閃片?製服我唔駛要 shoulder pad 喇~ 我個膊夠橫呀~ 頂得住喎。

0 意見: