小幽小默, 齮齮齕齕!

2011年8月25日 星期四

The Sims Social (Updated)

凌晨12:05 Posted by 嘈 No comments
我認我中左毒....
之前玩 the sims 都冇咁誇張....但呢個唔知點解係咁狂玩
雖然我覺得佢係咁要send request 好煩...
但係佢儲野果D quest 真係停唔到手....
我仲因為儲love 同埋fury....
同自己另外兩個分身account 一個做左情侶一個做左敵人....
仲要woo-hoo 埋..................
(殊....唔好話畀人知我毒成咁呀...................!!!)

而家要儲25個fury 真係唔知點算呀..........
但20個muse 同20個 goodwill 都儲到囉.....
都係唔差幾多姐可....

仲有我唔明做咩玩the sims social 我個人仔個技能都係writing=_=
真心同我一樣係咁打字囉...........=__=|||

仲有呀我好想買個責菇池呀>_<

借住google 個圖黎先~~XD

後續:

經過了好幾天進了 65% club....
31號的時候可以再玩,儲夠social points 買按摩池


1號的時候更收到 150 sims cash 賠償~~
買了波點衫!!~好靚呀~~~!!
買完都仲有sims cash 用黎買要錢的電腦~ XD

0 意見: