小幽小默, 齮齮齕齕!

2015年8月2日 星期日

你個 friend 叫... Jane


我地親愛既old school 廣東話入面, 當你有個 friend子叫阿成或者阿城,總會畀人叫佢做大麻成,原來大麻成有個西婆女友叫阿 Jane架~~~ 因為Jane 又或者 Mary Jane 係可以解做大麻。係呀,「草」呀~

題外話,想當年我都一把年紀先至真係見到人隊草,就係喺 stonehenge summer solstice festival Er....即係巨石陣夏至,每年有個好大既戶外 party 黎慶祝全年最長日照果日個日出。( __,即唔係話D乜,用中文打真係好唔型囉件事...) 點解我分到? 因為好明顯唔係煙味同佢地chur 個方法係唔同平時食煙。我地嘈緊禁煙既時候,其實好多地方都講緊大麻合法化...咁身為一個有為青年,我當然係鼓勵喺安全而又合法既環境之下先好試呢樣野啦~ 好彩當年去歐遊既都係乖同學而唔係我班麻甩朋友,如果唔係試草好有可能係重點期待既行程~ btw 我未google 其實我食緊 D藥可唔可以隊草,我成日都google埋D無聊野~~~

好,返黎。

阿 Jane 除左係草之外,佢都係女廁咁解,咁男廁呢? 佢叫 阿 John (拿,字典咁講架~ 唔信自己查~~)

之前阿 Joe 咪即係我地成日見到既 Damon Chan (陳大文呀~~~!) 咁好喇~我地親愛既李智能*係叫咩英文名架呢~?

其實係同 average Joe 差唔多,叫 average Jane 或者 A plain Jane。

*智能身份證 sample果條女係叫李智能 (我真係好鍾意留意政府果D sample人改果D名,通常都好gag 架~~大家不妨留意下然後話我知~~我記得仲有呂真美同埋業有成)

0 意見: