小幽小默, 齮齮齕齕!

2015年8月8日 星期六

留味東柏林

下午1:18 Posted by 嘈 , , No comments


很明顯,因為書名所以借呢本書。我唔知呢個 Phoebe Wang 係咩人,喺未睇呢本書之前,我有兩錢擔心佢好似亞歷山大老母咁既文體。不過我睇完第一個chapter,呢種不安已經無晒,因為只係講佢點解要搬去德國,同埋適應德國。跟進就係講佢點樣set up 個 supper club,同埋開左5年來,supper club 入面唔同客人既故事。最後就係講佢如何professional 地喺屋企請客。

呢本書最後個chapter係用黎補足我對食評既用詞貧乏。(我得閒要搵返以前寫落果啲 articles)其中一個字「食之韻律感」出現左好多次,意思係喺構思menu既時候,就要用唔同味覺對比令人記得果道菜。其實對於請人上屋企食飯,我都係自從阿媽唔喺道先關我事,亦都有遺憾,我媽煮野真係好好食,而我學得太少。我學左煲湯同咸肉咁大把已經夠喺大時大節畀返D家庭溫暖自己。愈大愈覺得,TVB 點解咁多食飯既場景係有原因既,因為好多事,正正就係喺唔同地方既食飯檯交織出黎。

不過我對呢本書D fusion 食譜真係不敢恭為,以圖中呢一粒湯圓為例,佢攪咁多野都係為左一粒湯圓........我都係食返傳統湯圓會滿足好多。同埋呢,每一次叫我睇食譜都好似好易咁架喎,但係叫我煮呢我就真係無晒動力,睇cookbook同食記我又ok架喎......點解咁樣既?


柏林

其實呢本書既in Berlin換做任何一個外國地方都可能有差唔多既 outcome,但柏林對於我黎講係一個好好天氣好多野睇既地方,但由於之前去既時候都未識玩,只係好水過鴨背咁只記得同好卦住 curry wurst,諗起都流口水。不過當時原來好有可能係我呢一世人最無憂無慮最開心既日子,睇返D相都覺得好似唔係好耐之前咋wor~

我好鍾意東德果隻紅綠燈公仔ampelmann,果時仲千辛萬苦 handcarry隻杯返香港,而家反而唔會儲呢D去旅行既野lu....因為佢地只會畀我爸打爛。放心,下圖隻杯仲健在,不過收埋左 XD


0 意見: