小幽小默, 齮齮齕齕!

2015年8月3日 星期一

Tony 秘密假期

晚上10:43 Posted by 嘈 , No comments
突然間睇完一輪食野既書,想睇返D 遊記恨下去旅行,我發覺喺上水圖書館唔知係咪館細既問題,真係好少我會拎上手睇既遊記,即係書名有D吸引,又或者掀幾頁個故事有D特別,再唔係就係出名既人寫既又或者係講英國,我都會好膚淺咁借返去睇。我企左喺旅行書果忽成半個鐘都搵唔到想睇既野......最後我拎左呢本...


如果呢本書真係洪永城寫既,咁我都會收貨既~
佢入面強調左好多次本書真係佢寫呢下好笑 XD

書入面呢個洪永城,係仲未走過烽火大地未入大台未有唐詩詠果個黎,佢呢堆遊記搞到我好想搵返一個地球同埋活得很滋味黎睇。我搵過只得佢同黃翠如個澳洲仲search到....其他既youku死左link load 極都 load 唔到。

不過呢,呢本書似係睇緊好精華既撮要多過真係夠料做一本書。阿洪先生如果可以寫多D同寫 deep D就好喇。真係差在未係 point form 咁寫........因為真係好鬆散。我睇完淨係記得佢去到南極D空氣充滿住企鵝屎味...同埋馬爾他個海有十一種藍色,仲有突尼西亞果個愈沖愈臭既土耳其浴。(定又係我 selectively 只記無聊野所以咁.......)

仲有呀~ D 排版真係好唔得,D相又矇過佢對眼,講真要我畀錢我除非真係好鍾意洪永城 (which 我認我 ok鍾意佢...) 真係會買唔落手,根本 sell多圖就揀光身果隻紙啦。D圖又排到好似求其有位就塞入去咁.....D字又排到一時一個 column 一時兩個 column 睇到我火滾。(咁叻你去排啦好未...? sor 囉我認我淨係識睇。)

 拿~ 咁樣方形方形咁排我唔會怪你架。
 D caption 排到我對眼要睇完一道再搵另一張caption 好忙。

係咪好唔夠位啫,做咩突然轉兩個 column.....

0 意見: