小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年11月24日 星期六

庇護工場的一天

凌晨12:12 Posted by 嘈 No comments
開始忙,個 blog 就生菇。
但今日真係百年唔逢一潤,是為記。

是咁的,由於天王大人的新一輪宣傳攻勢如箭在弦。
宣傳除左一日見7次巴士啤實你飄過、追巴士望住佢黎跑之外,(by the way 搬左office 之後真係追多左好多次巴士....終於明點解會有人買斯文面跑鞋底既鞋.................)
仲有...foldersssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss O_O

咁因為好趕,一家大細都要庇護...將宣傳品入落 folder....
入左一朝....堅手軟。

爛 gag 時間

咁呢....阿 L 呢...就好喜愛阿徐子珊喎....
咁呢....有好大疊紙冇位擺黎攝野啦....
咁呢...阿L 呢... 就將疊紙擺自己大脾上面,然後發出怪叫....
「頂,真係好似有個人坐左上去咁...」
咁咪當係個靚女...佢叫....紙山。

粗口時間

從事體力勞動,餓到半死。
體力勞動者多數粗口爛舌...如是者今日都非常粗口。
(平時好D架~~)
但由於另一同事 F小姐打完邊爐冇幾多日唔想食丸,所以唔想食某台灣野...
於是建議去 euro xo xo

L 突然大叫:「嘩,euro xo xo D 蒜蓉呀,臭過 X (口型,靜音)」
我有理由懷疑 L 係吸血鬼黎....
佢憎蒜蓉憎到一個地步呢...
是咁的,我真係未見個佢咁深痛惡絕既表情,真係咬牙切齒...

而我又真係好X肚餓...
又想為蒜蓉平反...
我忍唔住講「頂...X咁臭你又X...你以後咪X食炒野呀,實有蒜頭落架!」
但..........
因為本人的聲帶結構奇怪,好眼訓同細聲時講野係其嗲無比.......
結果.....就係用一把極嗲既聲黎講以上毒舌說話..../___\ 錯晒...........


結果...L 竟然話我個人做咩咁粗口(明明佢開盤先...),但最後佢屈服去 euro xo xo~
yeah~

(上面段片唔關事但諗起好好笑所以貼埋.....)

冇呀...我想講...古語有云「吾日三省吾身」...堅到呢...
早餐食咩好呀
lunch 呢...?
夜晚呢???

妖,真係問lunch 食咩可以問足一朝,由食完早餐開始問架。

0 意見: