小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年11月14日 星期三

拎黎做乜?

凌晨12:16 Posted by 嘈 No comments

其實,有D 野...一次半次唔緊要,但每一次、去到邊度都係咁
堅係會忟。

冇呀,我想講呢,次次去拎親個個月都出既 exercise 同埋拎我有份寫果本雜誌呢,都畀人問我拎黎做乜之嘛。

拎黎做野囉。
拎黎改文囉。

你拎本雜誌黎睇呀??
....呢個我真係唔識答.....
例如我要keep record 自己做過乜,下次要出乜...
即係咁呀...問野冇sense 唔緊要架,但唔好黑我面丫
大家做既野唔同啫,我知D野響邊我會自己拎啦...咩事啫

你黑面態度唔好臭串就得
我黑面呢? 咪會話我黑面囉...
妖。

然後同同team 同事們講起,原來佢地都係咁畀人問。
都係果句,問唔緊要呀..........
唔好串串貢咁問人丫.......

就係因為咁,訓練本人有哈哈笑但同時表示不滿的本能。

好似有學生唔知做咩明明我響課室,有掛証件,佢都不屑交份文畀我,死都要交出counter...
咁 counter 咪又係畀返我改....=_=
咁我撈返係職責丫...
咁一收到份野要mark 低幾時收
(因為D人仔成日寫埋D fake 既日期...)
咁我習慣用紅筆mark...
但執晒野唔想搵咪問counter 拎啦...

又問我要紅筆做乜.....
你唔係而家改下嘛???

我笑住答:企響度表演改文? 歡樂滿東華籌款呀???哈哈哈哈哈

嗚呀。

0 意見: