小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年12月1日 星期六

而我不知道XXX是誰

下午4:19 Posted by 嘈 No comments
冇,我的同事L 又獻新猶。
食完 lunch ,搭lift 返公司。

響lift 的鏡面見到公司大人物的倒影,大人物背向我地...
其實我等緊佢拎轉面就打招呼.....(始終響鏡入面同人打招呼好似好奇怪咁)

呢個時候,白痴的L 起勢咁批我踭...
用氣聲問: 「果個咁似 X生既? 」

我未答,X先就拎轉面...
「唔係好似,我係X生。下次細聲講野,要真係好細聲...」

我忍唔住家有囍事 mode 上身 :「唔好咁大聲呀,唔好話畀老人家知呀如果唔係好大鑊架!」

請參照下面片段,1:19:44

多謝。



____________________________________________________________________________

呢part 唔關上面事,但其實我由嬲完變到好灰。
冇呀,我想講,人賤起上黎真係冇藥醫。
另外,好多野出聲又嫌煩唔出聲就當然冇事發生啦。

拿,我今日 dayoff 架。
但我心情真係好似成個人跌左落化糞池咁。
禽晚做完野又夜得滯,連呻都唔得閒呻亦冇人得閒畀我呻。
其實keep 住做到半夜3點為乜啫,根本你做咩都冇用。

野都唔想講。

0 意見: