小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年11月11日 星期日

Saturday Night,話題

凌晨2:16 Posted by 嘈 , No comments
又到了星期六,本來說要行i.t. ,最後,村姑出城要A先生陪我行斷腳。
花園的雜扒像肉山,假花裡面有假檸檬假蘋果扮花。
Gap 紙袋裡面是Navy Blue 冷衫,二揀一揀唔到,叫A 先生快快出來救我幫我揀。
Forever 21,以後只行地庫夠了。Teal Cardigan ,我找到了。
天仁茗茶好好喝,下次要有珍珠呀...
但誠品令人失望呀,Business / Language 擺在一起是那門子的分類呀? .\__/.
紅黑紅紅黑的手錶,猜猜哪隻是我的?
__________________________________________________________________________
跟A先生是一起溫書逛街聽歌看海的大學同學。
我們的說話內容,由剛剛認識時的電視劇、行街買野、gossip 別人的感情狀態...
改變成繼續講電視劇、講行街買野、講gossip 別人的感情狀態、講事業、講買樓、講移民、講骨灰位、講前途...

是老了嗎?

是日無聊時刻:
吃飽花園餐廳的雜扒餐,仍住在灣仔的A先生在陪我等車的時候,默默抬頭望著怡和街的人家晾出來的被單。呆了。

View Larger Map
A先生忽然說:「買呢道要幾錢丫拿?」

沉默。

我用最陽光的語氣回應到:「唔好諗咁多啦,壞腦架!」

A說:「唔通真係要認命唔買樓,然後可以盡情買野?」

口講叫佢買啦買啦,但輪到我個心沉默。

其實,因為我有得住公屋,所以唔駛煩住邊。

Upward mobility,好似從來只響幻想中出現。

比上不足,比下有餘。

還完錢又一條好漢囉~

本來今天想做個只消費不思想的死港女,但一不小心又陷入「改變現狀」的迷思。

啊。

0 意見: