小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年11月7日 星期三

Now TV 與 Elton George

凌晨12:27 Posted by 嘈 , No comments
有關 Now TV

放工回家,佐治又捉住我講野。
佐:今日呀,盈科有人話黎拉電視線,又話免費機頂盒又話免費拉線又話盛。叫我畀佢入黎和...

我:(極放心,因為佐治係點都唔俾錢既人) 咁你點應佢呀?
佐:我問佢,邊會唔駛錢呀啫係幾錢啫,玩下佢囉。
我:咁易就chok散?
佐:我話唔駛錢諗住裝,然後個人講,都係三蚊到一日啫。
我:哈哈哈你好醒呀~~
佐:唓,佢好咋,諗住仲有人上當。本身咁多個台我都夠睇有突啦...
我:係囉,有跑馬仔、新聞同電視劇就得丫嘛~

btw佐治今晚用咗過期馬經舖檯食飯,因為最順手。
______________________________________________________________

Elton George

冇呀,佐治對眼呢...有青光眼,仲一隻眼600 度散光另一隻900度....
所以眼鏡係佢一定要帶既野...

然後呢...
佢好地地拎左先母的眼鏡框去配,話淨係配鏡片平好多。

之但係...個框,係淺粉紫紅色....
佢戴完既效果....就係 Elton John 老多20年咁...=,=|||
(如下圖...from google)

0 意見: