小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年8月30日 星期四

Rachel Khoo

凌晨1:51 Posted by 嘈 , No comments
我愛吃也愛煮又熱愛英文(咳...),所以也很愛看英國的飲食節目。
吊詭的是,香港的東西一般都不難吃,但飲食節目只限於叫我們出外消費再消費,食材要有幾名貴幾名貴,或者訕笑地獄廚神的鬧劇。
而要人生吞西洋菜*的國家,飲食節目卻超級好看!
色調、氛圍都在告訴你,煮食和吃飯都是一件快樂享受的事。

除了神級的 Jamie OliverNigella Lawson 以外,最近發現 Rachel Khoo 的節目也很好看呀~
(from google)

一來被她那愉悅的聲線吸引、二來設定是小人陌生的法國菜、三來她是那種有肉地但又打扮得漂漂亮亮的女生,四來有花都風光(不過去到又係另一件事,可能當年太唔識野),整個品牌設定好吸引。

只是一個爐頭和一台焗爐可以做法國菜喎!
而且她的廚房小小的,(我家的應該比她的大),很貼近年輕人的生活模式。

節目名為:
The Little Paris Kitchen Cooking with Rachel Khoo
逢星期三 8pm Pearl 有得睇~

咳咳,其實喺youtube search Rachel Khoo 或者 little paris kitchen 都有冇字幕版睇,佢D 英文好易聽~ 你知啦,唔聽得耐英文真係會生鏽...T^T

但...香港天氣實在太熱著靚一靚煮飯真係會溶,唔知冬天叫我D 朋友仔上黎玩煮飯仔開party 會唔會有人join? 不過要買焗爐先~~

personal website: http://www.rachelkhoo.com/
facebook page: https://www.facebook.com/rkhooks

*生吃西洋菜乃當年於 Warwick 的飲食災難的佼佼者,host mum 當時奉上一整盤西洋菜及蛋黃醬一大枝...是為當日晚餐。醒目的小孩如我,在她的面前吃了一條生西洋菜後,即時加水把草掉入微波爐叮熟加鹽充饑...迄今四年,依然猶有餘悸。

0 意見: