小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年8月18日 星期六

凌晨2:32 Posted by 嘈 , No comments
嗯,這個星期,有兩個爆點。

爆點一:爆炸糖
嘻嘻~身為彭浩翔的 fan (我由全職殺手一直關注....買兇拍人都係入戲院睇,咳咳)
冇理由唔睇低俗喜劇架~(我估到對白架...)
但講起都有少少火滾
開頭諗住搵麻甩系朋友們去睇,笑下咪算囉
無啦啦個討論題目由 dada 對波去左港產片之死
有條躝坦仲話彭浩翔有大片唔拍玩粗口
我當時係冇出聲費事嗌交
其實一句唔睇就罷就囉
扮咩野啫
有時笑下算數有咩咁大不了
下下大片真係會審美疲勞...

因為彭先生如果只拍大片,佢個獨特市場會冇左。
微絲細眼近乎生活係佢強項
其實今次都算係回歸原點,拍返瘋狂而又有D黑色幽默既故事。
無疑令惡趣味去左另一個表現方式

話就話低俗但其實都有文化意味:

1) 香港粵語、廣州粵語:和而不同
係呀,有唔同架!講粗口用字香港大多數係男性,廣州常用係女性。但一講,大家都知對方講緊乜,而明明又好似係唔同既系統黎架喎。
2) 方言入文
俹簁一part,係幽矯枉過正既人一默。而粵語係少有可以入文既方言。亦同時表現到中文既錯摸衍生出黎既幽默。
不過,我覺得如果楊千嬅係由李楓(下圖)做會更好笑....

好喇...似乎我又陷入左粵語文化之迷思....
不過我想講,當年學粵拼,真係lecture 有聽過粗口架~
因為粗口真係我地既語言特色,係好有趣既課題。
咁當然唔係學習重點 XD
諗下喺大眾既層面,當潮語不停變,而粗口大致上都係constant ,咁已經證明左喺文化上其實有一定既地位。

結論:係呀我粗口爛舌架~ 但我知幾時講得幾時唔講得 tune 到咪得囉~ 挑

______________________________________________________________________________

爆點二:爆 mon

係呀.......我部iphone 跌爆左個mon......=[
仲要響呢個咁尷尬既時間........
iphone 5......你幾時出呀?

是咁的,平時把iphone 袋褲袋, 事發係咁既...1) 落車

2)車開走


3) 問同行友人: E~我部電話呢?


4) 回頭


5) 馬路上,見到紅色一舊野好似電話...


6) 行過去執起


7) 我部電話呀 O_O (碎上) 


至於佢有冇畀小巴碌過,而家依然係一個謎 (回音)
而佢當時係正常用到架....

咁就以極速去3 開過張sim 用住 spare 電話先啦~
仲用透明膠紙密舖平面~以防佢 further 地爛

咁好啦,話說而家冇左whatsapp 會冇晒朋友架嘛
咁whatsapp 又其實support 某D nokia 機
見到whatsapp website 寫左 support 6700
嘩好野~我有部 6700 classic 喎~~~

好啦,geek 到爆咁又 update firmware 又搵 sis file 搞左一晚...
我屌丫,佢support 果部係6700 slide !!!!
浪費左我一晚時間呀!
打多隻字駛死咩妖!

而經過整定唔整買唔買過部等既一返掙扎...
最後都係放左佢....
問 C小姐借來 htc desire HD
然後專心等 iphone 5~~lalala~

講起又講講都唔信~
M小弟帶我去先達放左部碎mon iphone4
仲放到$2400 呀~
堅~~(都係儲起補返落買新電話條數架啦......喵)

結論: 又一次發現,有朋友真係好緊要!!!
多謝出機出腳骨出心出耳仔既朋友仔!!

0 意見: