小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年4月15日 星期日

生命中的三個VW

下午4:23 Posted by 嘈 , , 1 comment
時興盛/剩女,我再過一兩年有99.9% 成為中堅份子。人講我又講先~
其實我真係未驚過,因為打定輸數輸住黎打根本冇得輸。

小姐,你想講乜?
呀....係係....我覺得我將來如果有齊晒呢3個VW 都應該無憾架喇....
但加埋晒又好似好港女...但又係我真心喜歡喎....
咁我帶頭盔認我係港女先囉~~

1. Vivienne Westwood

其實呢......我係當年睇 NANA 識呢個牌子既.....又加上佢係英國牌子喎~
咁....好難唔鍾意架喎~~
但由於佢D衫真係好那哈人著,到而家我都只係停響買accessories 既地步。
又因為西太后絕對地歧視肥婆...大隻妙著佢D衫真係得2件野著到....一係tee, 二係外套,最後仲有鞋囉....
所以,如果有一日....本人著得落呢個VW....好可能我受完好大打擊。
不過我買左對膠鞋呀~~~呵呵

2. Volkswagen

Dream cars 都係呢個牌子,是但有一架都好開心......如果.....有人買更開心~
冇? 之後自己搵錢買囉,咁簡單。
(不過有冇咁多係另一個問題,而家買住模型車先~)
btw~ 歡迎送我模型車,真心大愛! <3



上面係Dream Cars~

oh,btw 當年Andy Warhol 都用過甲蟲車做二次創作喎!

3. Vera Wang


黑色婚紗喎! 大愛!
呢個係夢想之終極boss
首先要嫁得出,然後要隔離果個頂得順有個痴線的女人。
最好 Halloween 果時結婚,一齊玩舖勁  XDXDXD
其次係....要著.得.落。

注意,由於只係空談夢想,當中唔涉及要用幾多錢~
唔好討伐我呀............(回音)

1 意見:

city 提到...

nice idea.. thanks for sharing...