小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年4月5日 星期四

春嬌與志明 (2012)

凌晨12:26 Posted by 嘈 No comments
噢,有少許劇透。但多數係唔關事既感覺。大笑過後,還有這些。


關於...離別
um... 喂成段我都諗起3百幾日之前。
嗯。
然後現在我巴不得說走就走。



關於...希望

稱這部片為給港女的勵志片一點也不過份。

楊千嬅贏楊冪,劏豬凳都搵到條命硬過佢,Brenda 分了個黃曉明。

我看到了希望。
我知,做戲啫。但點解死左3個男朋友都唔放棄而係搵下一個條命黎靠飛? 因為佢信有人條命夠硬丫嘛。Brenda畀人彈完鐘如果就咁唔出黎搵食,黃小明佢都冇得食啦係唔係?

香港這個城待不了,大不了走去別的城市,再用自己方式去懷念故土。
所以,有咁多條唐人街囉.......

關於...習慣

跟一個人相處久了,不知不覺間他的喜好成為了你的喜好。而當一回頭,就會不禁驚覺問自己那究竟是自己的喜好,還是被他影響得太深。

睇戲習慣有人陪,睇出一套公式。
究竟是自己喜歡看某種戲還是某某影響下喜歡看某種戲?
唱K 唱的歌是你愛唱還是你愛聽他唱?

喂,但別忘了,我們都受引力影響互相牽引的啊!

關於... 能為做甚麼

其實,呢下真係冇得講。做咩之前都係要睇果個人對你有冇意思。
春嬌因為Sam 哥申手入屎坑而覺得touching
而覺得志明乜都冇做過。

係架,其實有時感動真係好微細既事,你估真係下下"動地驚天愛撚過"咩
曾經,有個人為自己衝出馬路執野去。件事過左N年我都仲記得行過果個路口個心都會暖一暖。之但係,我問返當事人,佢可以一D印象都冇架。

但係呢,當你好想好想為某個人做D野既時候,一但特登,成件事就會好醜樣。
最得人驚既係,你當時唔覺自己出醜。
仲要就算你做左二萬樣野去comfort某個人既時候,真係可以唔係你既就唔係你架。
仲要,直到N年之後果個人都仲係覺得你好似在佢之下咁。
無架,因為之前做得太多,人地take it for granted 囉,仲要數落你一大輪令你無地自容添架。
再黎,仲要曬過赤道太陽公告天下the one 係another one。
人渣咪就係呢D之嘛。
好囉好囉,事過境遷咪當鬼掩眼囉。

如果果個係好人好黎好去既,講起都多數係自動filter左既好野。
之但係我見到果個好人,又可能同呀隔離街Lucy 遇到果個賤精係同一個人黎架喎。
反之亦然。

關於...抽煙
曾經好撚柒戇尻地為了戒掉某人而抽了一年煙。
煙味? 又冇乜喎,我那時只是抽涼煙,還在噴妖媚的濃香水。

好歹是個寫字的人,抽過煙又有了不同看法。
最後人勉強戒得掉,也為了古怪的原因戒了煙。
因為我抽的那個牌子再也沒有出產。
但放心,我不壞,只是,我貪玩而已。
現在氣管弱到仆街,就算5蚊一包我都食唔起。

但有時煙民間的互動真的很有趣。

見過一個男人冇火機,問身邊行過既路人借火,那個男人都冇火機喎,咁點呢?

一個三唔識七既男人同另一個三唔識完既男人煙,駁,煙。
係呀,兩個男人三唔識七就好似上面張圖咁。囧

又另外,原來借火真係好好搭訕架。
只要你係一個人,咁啱又有人借火,以前有靚仔/ 女黎搭訕架。
當然,都有見過阿叔要借火既....
咁depends 響邊區喇~~ 嘻嘻。

這是我很喜歡的配樂。當然,可能睇左好多次別問我是誰。XD



0 意見: