小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年4月20日 星期五

時裝災難之花花

凌晨1:01 Posted by 嘈 , , No comments

請指出上圖恐怖之處。
(利申:我係plus size 中堅份子!所以恐怖點不在size!)

今天,是本人有紀錄以來發生時裝災難的日子。
我成身都係Floral Patten..................
衫啦、裝啦、鞋啦....連紙袋都係!
好彩夜晚約既係可以烏where lei fair pea 既T小姐和C小姐.......
但我自己都過唔到自己果關............

本來,我係著黑色大袋長褲、黑色一吋尖頭鞋,成身只有件tee 同個袋係花花....
(which is normal....)
由於今朝出門口落狗屎....
一出門口就水浸........
但....工係要返的....
涉水行出去囉咩啫.....
話說,有天橋都冇用.....因為D雨打.橫.落.....T^T

好喇....出到小巴站
我以為避到架車濺起果D水已經好叻......
點知....
我屌,條馬路浸撚左....D水有一呎到....
咁都要行架.......
我已經好肉酸咁摺起個褲腳行.........
都係濕到咩咁..............

註: 原來我如果要投訴呢兩個水浸....我係要搵領匯、房署、路政署、渠務暑、康文署同MTR先至投訴得完.......

本來,落車時D水係濕到小腿架咋
但因為毛細管作用....返到公司已經濕到上大脾 囧rz
仲因為D水污糟而痕起上黎.....
咁屯門可以買到我著得落既褲....我識既只有uniqulo 同h&m..................
T^T
去左uniqulo 舒服褲囉.....
點知佢個紙袋係花花...........

鞋仔在公司吹呀吹但吹唔乾.....
好彩擺左對spare鞋響公司......
但...做得spare....當然係少著架啦..........
又係花花.....

咳咳,再加我個袋係Jack Wills 既花花布袋...........
成個look.............
咪就係村姑之嘛

我要澄清,我真係唔係對碎花非常狂熱
真係咁啱架咋...
唔好誤會我呀
我至愛都係果D唔知想點既黑色衫同黑色指甲.....
T^T

然後....T小姐形容此乃鄰家風味......
我唯有同自己講....英國D女人好鍾意碎花架.......
嗯。
好彩有件外套....熱到死我都唔敢唔扣鈕呀......喵

0 意見: