小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年10月3日 星期三

活體黑洞之逃出生天

晚上11:17 Posted by 嘈 , No comments
負能量值爆標,人稱活體黑洞的 OMG 被本人兜口兜面省完後,竟向有關人士反映工作間氣氛古怪云云...  心水清的朋友,當然知道誰是始作俑者(見另文:公民再教育)。

本人謹以至誠起誓,以下內容絕對是真人真事。

有一天 (其實係今日...) ,本人跟 OMG 於前後約二十秒時間因要上堂從工作間各自往分校。
按常理來說,當一個人見到另一人拎晒袋、著好鞋 (嗯,我於 office 會換拖鞋的......) 鬼都知佢要出去啦,對不對?*國語*

OMG 先生貴為本博客<摟摏同事>(榮譽) 精神領袖,於其先出門的情況下,極其有手尾地於本人大叫「我要去上水呀...」之後,「嘭」的一聲把工作間的大門關上。

全場一片死寂...

門,總是要出。咁,再開囉... 一..一

好,等 lift。

我唓!*黃韻詩 tone* OMG 咪又係仲等緊 !*挖鼻孔*

入 lift ,繼續死寂,我估佢知自己 __ 咗。

出 lift ,由於我企 lift 門附近,以正常步速先出去。走過了僅兩個人身位的大堂通道,出大廈門。(嗯,死寂)

正當本人踏出大廈後的彈指之間,突然感到有一股好強嘅霉氣從後湧至。

啊!OMG 好地地用畀狗追嘅速度拔足狂奔!!!!!!!! O_O (如下圖,from google)


噗~ XDXDXD 真係忍唔住當場笑出黎!

由於 OMG 絕塵而去,而我突然喺街大笑太奇異,於是打畀設計部 L 主任描述事件經過。電話先傳來失笑。繼而問,「點解你唔追上去呀?同佢鍊過丫嘛~ 」
我:「吓,厚底鞋又唔同路...做咩事要跑.......」 =_=

再打給 R小姐分享。R小姐跟 L 主任持同樣意見,問我為何不追上去 =_= (嘿,R 小姐乃運動健將,我無謂為了追 OMG 追到哮喘病發啦...) 並認為要整蠱 OMG 問佢係唔係見鬼呀、畀人打劫呀等等...

反思(!):
(1) 究竟誰比誰古怪?
(2) 一個人真係要處於危險情況先會逃跑,咁...我係唔係真係咁恐怖呢?
(3) 我的同事很口賤。
(4) Great minds think alike.

0 意見: