小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年10月10日 星期三

完全破解

凌晨1:03 Posted by 嘈 , , No comments
昨天發生了恐怖的事情,我絕對懷疑是因為見同事多過見屋企人而造成。

是咁的,換了note 2,回到公司同事 L 主任拿來玩。
當然,第一件事要做的是解鎖....

L問:「點架個圖?」
我說:「好簡單!」

兩秒後,傳來 L 的慘叫.....「仆街喇,點解我開到架.......」*懊惱*

嗚,好似畀人睇穿個腦一樣咁恐怖咁可怕呀!
然後 L 自稱,「唔通我係 the mentalist 既 Patrick??」

好明顯, L 係多諗咗。

然後....原來唔只我試過係咁....
C先生也曾估中 R小姐的password...
C 覺得 撞圖難D
而 L 則認為「掌握一個人既圖像,係容易過掌握一個人既數字。你問我幾時生日,我鬼知呀?!」

 [Adam # mode] 咁其實撞password 定撞圖容易D?
呢一個係一個....
....謎。 [/Adam # mode]

咁...我有冇改到個圖?
冇喎,我真係覺得佢記得先算....XDXDXD
佢至多咪用我部電話影怪相 =__,=
我又未玩D 要錢買代幣既遊戲,真係唔驚喎~~~

0 意見: