小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年10月12日 星期五

馬賽克

凌晨1:10 Posted by 嘈 , , No comments
(鳴謝 JY 先生提供點子、線索)

身為每天都閱報一小時的好孩子,我問問大家,還記得羅仲謙與楊怡的車震事件嗎?
整件事最可圈可點的是.....


上圖的格仔。

仲有蔡恩真粉紅底搶鏡

而同樣的形像處理手法已應用於新聞版.....

近日的例子有深圳走光黑點秒殺裙底
http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20121011/00176_097.html



wiki 說:
此方法將影像特定區域的色階細節劣化並造成色塊打亂的效果,其目的是為了使另一個人無法辨認,同時用在影像處理時有時也稱為碼賽克(由單純音譯加入了密碼的涵義)。由於常用於處理敏感影像,馬賽克常常也影射了敏感影像本身,形成一種暗喻。


但其實....格仔之下,可能係咩事都冇....
而張相打格仔...又當唔當張相係真相呢....
lunch 時跟專業處理圖像的 L 討論有關格仔既現象
L 話個效果係人出於補償視覺缺憾而造成。(拿,有專業形象建立緊架~~)
____________________________________________________________________________
冇呀...其實我又係想講故仔架....
拿即係呢阿 OMG好似不甘寂寞,想同L 主任做返朋友喎~

好不幸,由於接近趕稿時節,L 搞到過左2點先食飯。
之前一排,OMG都係響我地走既時候同空氣講:「你地自己食啦」
咁呢原來呢今日 OMG 一直想等L架
OMG 問 L :「主任,其實你食左野未架?」
L 說:「未呀....忙緊...」
OMG:「(晦氣)我唔等得你咁耐呀,我冇食早餐呀,我再等會冇命架喇。」
*奪門而出*

(嘩,笑死我,真係完全唔知佢原來默默咁守候緊 L.....)

咁好啦,下晝,我改緊好精彩既文。
而 L 在趕漫畫,諗野諗到變成一砣扭曲、寄生響轉轉椅上既生物。
呢個時候,OMG 大叫:「嘩主任,你可唔可以坐返好,我睇到D唔應該睇既野。」
佢唔講都好D,但佢一大叫...我唔小心擰去睇。

其實,好濕碎的底褲邊...
仲要係麻甩佬的底褲邊....
咳咳...

然後 ,OMG 見 L 無視佢...
再同 L 講:「喂呀,你可唔可以著件長D既底衫遮住佢呀」
我忍唔住講:「長身衫,可以襯 legging ~ 好潮呀~~」(註: L 是一名麻甩。)
L 說:「嘩,又長底衫又 legging ,咁咪好熱 ?!」
我說:「咁你要將自己打格仔囉....」

P.S. 其實,我唔想 L 同 OMG 於本博客出現頻率咁高,但佢地既「對立」真係好得意。
P.S. 2 我想講格仔真係唔可以亂打。

0 意見: