小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年7月3日 星期二

曼谷的BTS

下午5:11 Posted by 嘈 No comments
曼谷塞車乃世界知名既事實,而我只係響 Bangkok 兩日一夜,行程只係做spa、購物、去bar、同購物,再加上酒店出門口就係BTS Ploen Chit....交通工具梗係以 BTS為主。


但以下經歷真係唔寫唔得,真係睇左咁多本旅遊書冇一本會提你....

就係,BTS個閘閂得奇快!

(圖片來源:google)

我果日就係畀道閘(上面幅圖個閘紅色果個角呀就係)成個撞落個小掩位痛到呀一聲大叫!「火羅」到有實Q問我有冇事...
仲要痛到標眼水行二十里先行到去sky bar......
我堅係唔明...
明明曼谷既所有人行得都唔係快,個閘學咩野人咁快先得架!!! .\_/.

幾經觀察,每次出閘都要搵閂得最慢果個 (但都係好快),然後一副get ready既樣企響個閘前面,然後要同伴R 小姐喺後面入飛,一 ~開~閘就衝呀...*賽馬語氣*
咁先過到...-_-|||
好驚險,搞到我次次都過得好緊張......

最後,我個肚撞到有個 3個五蚊銀咁大既瘀...而家都未散 T^T

0 意見: