小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年7月7日 星期六

Abraham Lincoln: Vampire Hunter (2012)

凌晨1:39 Posted by 嘈 No comments
我有200年冇睇戲。
由於tim burton 監制再加彊屍,沒有research 一上畫就看了。(本人是彊屍的好友)
完全係美國國慶應節的娛樂片~

可能有劇透,小心。

彊屍設定:
1) 搽防曬可以唔怕日光 (嗯...真係草木皆兵呀~)
2) 銀詛咒
3) 高速
4) 巨力
5) 殺唔死同類
6) 唔只兩隻牙搵食
7) 體溫凍
8) 劈頭先死,插心口唔知死唔死

9) 群體行動
10) 要邪惡靈魂才會轉化

呢套野真係惡搞得好熱血呀~
開頭有D唔小心嚇一嚇位,但捉到路之後就覺得殺戳我很爽皮。
原來係傲慢與偏見與喪屍個作者既野~
唔怪之得啦。

色彩處理得超級 tim burton

原來阿林肯係梅麗史翠普個女婿.......
佢個大聖劈掛咁款~真係想叫佢醉牶甘迺迪
仲有佢個D slow motion.....真係似玩緊martix 同kill bill......
殺到我係咁狂笑,好cult。

攪到我會諗....如果 true blood 既世界有上演呢套戲...
班 vampire會點睇......可能會好羨慕佢地可以 walk under sunlight~

之但係,呢套野如果係2D 會開心D...因為D 3D好流...

離題: 我真係唔mind 有吸血鬼男朋友/老公,完全接受到喎。只要佢唔好搞到一地血要我抹~
同埋我唔mind 要餵佢 ~

又,呢排壓力大得欲望都失去,睇一齣有關暴力美學的電影完全能夠滋養脾胃補血益氣。嘻~


0 意見: