小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年7月24日 星期二

海上的冒險!也許一天我變做魚

不去白不去,來到芭堤雅,哪門子的理由少了陽光與海灘?!
所以一早已經訂了 local tour 到珊瑚島啦~
爬了胡慧沖 forum、背包客棧等,發現有些 local tour 可以恐怖到嘔,例如係用D 殘到喊既船黎載人,叫人加錢搭第二D 船咁...總之充滿陷阱...見到呢間口碑唔錯~於是貴少少都照殺!

一早有人黎酒店接我地~ 由於酒店對面就係上船地方,所以我地等左一陣先等齊D 團友啦~
不過...唔好以為可以亂講廣東話...(我認我去親旅行都會肆無忌憚咁講粗口...)
因為我果團大概有70%係香港人...(剩返果D係唔知印度定巴基lan 坦不知所謂係咁撞人既物體...)
 出發嚕~~~
全程都係坐如上圖的大飛,感受到著草既感覺~ lol
一上船果時因為kai 到冇赤腳...人字拖飄走左....(好彩有團友幫我執返~)
真係好那大浪,基本上個屎忽如果唔痴住張櫈呢,個人係會彈左上船頂....=_=

飛左大概二十分鐘,去左第一站sea walking。
基本上係突然有個碼頭咁既野,然後要爬落水,再用個太空人氧氣罩塞你落水~
又因為成件事兵荒馬亂,同埋勁濕水...所以冇圖 (借左人地homepage 果張啦)

其實個能見度冇咁高啦...
又係餵下魚呀咁囉~仲有摸左巨蚌同海膽
原來都係軟淋淋好搞笑~
(其實呢,我畀左錢影相既...
但係真係一片狼藉...都係唔post 喇...
全程我都好似....遇溺咁既樣...
同埋我個肚腩...好白)

仲有......我唔知點解呢...我係咁喺水底飄走....完全迷失方向.....
好似玩左一個世紀咁....
上黎果時....真係勁跣...好那驚...我又唔夠力爬喎頂...
結果畀人拉我上黎扭到我隻手...仲要撞Q左去條扶手....
不過R小姐仲驚...因為我搞左好耐都上唔到去....
佢跟我後面....未上到黎已經抽走D氧氣...D水入去到佢鼻哥....@@

跟住又上返大飛~ 嘩...頂丫...真係兩邊都浮住咁落船上船好驚跌落水,好有偷渡 feel...


飛左十分鐘左右去左傳說中既珊瑚島!
我地去果個係叫 hardtien 既海灘,基本上冇咩人,但都有幾個東歐女子蕩漾 ~
 真係好靚,D沙幼到呢~~加埋個椰子~好嘆呀~~(不過我曬loan 左個背脊...)
配樂:盧巧lum 深藍


 香蕉船~但因為我想灘咩都唔做齋聽浪~(又整到手喎又唔想撻落水喎) 於是我冇玩...
但R小姐玩到kai 左....
到咁上下食野囉~(個trip 包埋架~仲有支水)
普通野,D泰汁好辣 (但幾好食),不過條魚炸有D硬.......
個湯係味精粉絲湯...炒飯係炒飯 (what a 食評) 同埋點解所有local tour一定要有呃鬼佬螢光橙色酸甜汁?.....(上次長城都有呢個汁~真係四海之內皆酸汁呀.......)

之後都係繼續灘~ 同埋將D 防曬吹左佢...
咁上下就大飛去到最後一站parachute!
又由於...阿導遊話可能我著唔到件救生
parachute衫...話我可能玩唔到...我就冇玩啦....
但去到..我頂丫!
明明有好多個仲大隻過我既鬼佬都係咁玩...妖妖妖妖妖
話唔玩又玩又有少少kai....都係....算....(嗯我只玩了 sea walking..........=_=)
就係咁有隻船拖住隻傘囉~
好高呀~落下水咁...(怕死可以叫佢唔落水都得)
但有見到落黎果時錯左位跌左落水啦sosad
如果著拖鞋呢...就要赤腳玩
但如果係著核突魔術貼涼鞋呢~就可以著住玩啦~
可以高空睇景囉~
但個畫面都幾歡樂丫~(自我安慰中...)

大飛返上岸~成個人都係沙呀~~(因為太幼食晒落泳衣...洗左好多次都仲有沙.....)
咁就玩左一日~水上活動完成!

網址:http://www.pattayaseaadventure.com/
提早online 訂平5% ,每人1950 baht,我地有早一日叫酒店幫我地打去再confirm 啦~
領隊先生好好人,我上落船好似龜咁慢都冇催我~
(不過sea walking 果D工作人員個態度呢就....咳咳...)

*~溫馨提示:有心臟病同哮喘、耳病、呼吸道問題之友要小心,好人好姐既都要留意份保險包唔包玩高危活動~*

另一隻配樂係: Enya - Orinoco Flow

0 意見: