小幽小默, 齮齮齕齕!

2012年5月23日 星期三

木糠布甸 Serradura



Serradura (音: 射喇du 拿)出自葡文,即木碎。
有指是澳門人發明。

由於屋企樓下餅店賣的木糠布甸奇難食,D cream 稀過水又冇奶味,把心一橫自己整。
然後發現,我可以昆人,我整甜品唔錯架~
等我之後可以扮 sweet sweet 小姐。

材料:(超市可以買到~ 不過whipped cream 好似某D 烘焙店平D )

1) Whipped cream 一小盒
2) 煉奶 幾羹
3) 瑪利餅
4) 牛油 (optional)
5) Vanilla Essence  半蓋
6) 手臂 (唔係《心戰》入面果隻呀下.....)

做法:

1) 將大量瑪莉餅擺入保鮮袋,然後用所有暴力方法整碎佢至粉狀。 (咳...可以優雅咁用麵棍既....但我貪玩)
2) 叮一分鐘溶牛油一大舊。
3) 牛油撈餅碎。(所以擺保鮮袋囉...均D嘛,但如果好X怕肥...唔落都得既...落少少水冇咁香囉)
4) 洗乾淨個碗同打蛋器,抹到一.滴.水.都.唔.可.以.有。如果唔係打唔起D cream 咁就仆街過塌皮喇。 (唔好提,我用緊隻大通花瓷碗做mixing bowl........)
5) 用手臂一條或兩條怒fark D 由雪櫃拎出黎既cream。
6) Fark到咁上下呢,見佢杰杰地就加煉奶同Vanilla Essence入去。(可以撈均試下夠唔夠甜)
7) 繼續用手臂一條或兩條怒fark。fark到似軟雪糕咁。
8) 梅花間竹,一層餅一層cream until filled your container。
9) 雪佢2個鐘 (我雪左一晚)

哈哈哈,我兩朝都食左木糠布甸做早餐,仲有drip coffee,幸福到好過份。
如果用電打蛋器可以慳返條手臂囉~~~嘻嘻

又如果,加D 朱古力醬呀,用oreo 呀,咁咪古古力木糠布甸囉。
又或者,加D 綠茶粉/ 精,用綠茶餅呀,咁咪綠茶木糠布甸囉。
讓我們用茶餐廳 formula 無限上綱吧~嘿嘿~

0 意見: