小幽小默, 齮齮齕齕!

2011年10月29日 星期六

You are the apple of my eye (2011)

中午12:22 Posted by 嘈 , , No comments
(圖片來源: google)

跟這些年來的好朋友N小姐看了《那些年,我們一起追的女孩》。
即係:嗰陣時,我地追嗰條女。
不過,我到而家都冇畀人追過喎......
係唔係我失敗呢........(又其實因為我太易氹......又冇骨氣......)

或者改做那些年,我們看大X生追女孩、那些年,我們一起追的補習天王都得。
想當年,放學後就係去補習囉。開頭,得我一個人去補。後來,有人陪我去補。嘻嘻
不過,果時真係玩乜都夠膽死。以前有喺 easyjorunal 寫低當年既低能事....不過佢down左.....我冇backup.................我d 青春呀................

記得果時,同R先生開左個easyjournal account 交換睇人地追女既經過
真係無聊到不行。
日日就係嬉戲打罵、不同的測驗中渡過。但那時,又不是最快樂的時光。
因為,有bullying。
我唔知點解得罪左個醜女同佢條醜仔 ....btw....佢地而家仲健在,我等緊用我最口賤既評語黎睇佢地結婚相架,同埋果陣時呢....我經常沮咒佢地未婚懷孕(!)
而又因為同大部分的女子唔啱玩
例如人地用緊假野既時候,我已經用幫人補習d 錢黎買真野啦
唔係講笑,果時好興playboy牌架!仲有...k2
就係因為我藐人地cheap.....
所以......只有同麻甩佬玩囉.....
又而且,多數麻甩佬都唔做功課,而我當年又名列前矛喎!
借功課人抄就成為我既生存之道。

到而家,呢一班都係我最好既朋友。

這齣戲,使全城思(青)春。
這齣戲只勾起了那會心微笑,但沒有觸動我的淚腺。
那些年,最大的要求是那句「我愛你」。
以後的那些年,求的變成了「我養你」。
人越大,越能發現「我養你」的威力......



但對我來說,還是覺得這首歌才是青春。 (有空再找回那篇巧合)



其實,幾時有人改篇《他與她的事情》呢?
(圖片來源: google)

0 意見: