小幽小默, 齮齮齕齕!

2013年9月28日 星期六

Suede Live by the Lake (Kenwood House)

嗯,遊記繼續跳住寫...
話說今年癲到見到 suede 響倫敦開 show, 仲要響outdoor好似好勁好型咁~~
一睇 promo, 然後 check 機票,旺到唔旺既旺季,國航 $6300連稅,抵!
問左,請到假,就即 book 最重要既野~~~
gig tickets (倫敦人呢~~係叫演唱會做 gig 架...)
同埋機票

仲有呢...9月29 suede 黎香港開 show 再唔寫又黎...

(其實巴黎啲野我8月頭至中先 book,而我係8月中至尾響果邊...成件事幾咁 last minute)

2013年 8月23日,我完成左人生其中一個夢想,就係響倫敦睇 suede!

由於 kenwood house 真係唔近,亦都冇乜旅遊書會介紹佢,咁唯有問全能既 google map....
又加上 underground 係收唔到電話,咁梗係網都上唔到架啦~!
咪要 cap screen 睇地圖/ direction 囉!(見下圖s)


轉線轉線轉巴士,有5個遠...
原來呢,巴士既 number 讀法,唔係好似我地就咁叫 210 做二, 一, 零咁架!!!
係讀 two-ten (唔好怪我啦,上次都冇響倫敦搭巴士)

放心,好似香港有燈提你個站叫咩名~
google map話 2mins walk....
係 2 mins 係去到門口...

一入去,一片無盡既綠草就響我眼前...

好那遠果粒白色梯形就係個台...
正當我想拎相機影低佢....
發現佢。冇。電!!!!!!!!!
搞到我啲相好有 impressionism 既感覺...=_=

之後呢,行到老連咁去拎飛啦
行入去要檢查個袋啦...
我支 1L evian 被沒收...
然後行去圖中紅色既地方買野食...

然後慢慢行落去...

我就係企中間第二行~~~

等左一個鐘左右, warming 既 British sea power 出黎~~

佢地既亮點係有兩隻熊(!) 一黑一白會周圍走~
仲會同觀眾high five~
(畫錯重點)
冇啦~個提琴女好有氣質~~
都 ok 好 un既~~
post 隻出黎囉~




佢地唱左4隻左等半粒鐘suede 出現喇~~~
睇相~~






 
Song list

The Big time
Barriers
It Starts And Ends With You
Trash
Animal Nitrate
Drowners
Sabotage
He's Dead
She's Not Dead
Electricity
Killing Of A Flash Boy
She
For The Strangers
Sometimes I Feel I'll Float Away
What Are You Not Telling Me?
So Young
Metal Mickey
The Wild ones
Filmstar
New Generations
----------
Beautiful Ones



果然有D 偏....
The big time 呢隻 side b...真係香港未聽過
He's Dead 加 She's Not Dead 都係未見過...
仲要 Saturday Night 竟大然冇唱...T^T

不過唔緊要!!!!
重點係,同 brett anderson 握到手,掂到佢~!!!!
嗚呀~~~!太美妙喇~~!!

然後識左幾個響倫敦住既人~
When you are in London then you are a Londoner!!
太多人等唔到巴士?
行落去囉~
想飲酒?
行到落去見邊間有得飲咪飲囉~~
(我響 google map 搵返間酒吧...)


1 pint 麥啤、Jägerbomb
行出門口飲,熄燈趕客~

去到 club 笑人地D音樂肉酸
繼續飲
臨神志不清都仲講到英文記得自己住邊
搭左 30鎊的士...
做左一晚真正既倫敦人!

0 意見: