小幽小默, 齮齮齕齕!

2013年9月7日 星期六

怪夢

下午4:02 Posted by 嘈 No comments
失眠好幾日,尋晚終於訓到。
但起身發左個勁怪既夢……
個夢境係咁既
本來一個人響商場入面行緊街啦
然後見到一班人跪左響地下
林峯(!)白衫白褲(!)拎住槍想射跪響度既人(!)
呯!呯!
死左既係梁朝偉(!)同我一個fd(!)
咁見到勁驚,咁梗係奔走啦
然後林峯走黎追住我,然後錫落黎喎
然後個夢斷開左
我去到大學咁既地方,向住個有個好大既窗既地方好驚咁唔知避緊乜
然後又經過啲扶手電梯去左銀行
好多人既,行行下又去返隻窗既地方啦
一走入去就又見到峯峯用冧冧眼神望我,然後我又好冧咁望住佢(!)
拖住走左……
利申:本人響現實生活係唔鐘意又唔憎林峯
同埋唔鐘意又唔憎梁朝偉
起身又記得晒成個夢
好怪呀
仲有個點係殺左人又冇人拉喎
咩事呀?!

0 意見: