小幽小默, 齮齮齕齕!

2013年9月11日 星期三

倫敦 blacklist - Lancaster Court Hotel

是咁的,自己一個去倫敦加巴黎,真心唔想住 hostel... (真係 book 左之後 cancel)
訂機票又快手揀左倫敦來回
之後喺 lastminiute.com訂左三日兩夜響巴黎
咁諗住倫敦3日搵平酒店,再訂左 2 晚ok 既 double tree by hilton victoria

由於機票係 heathrow 入 gatwick 走
咁好自然揀先住 paddington (heathrow connect 既火車總站) 再搬去 victoria (去 gatwick 的火車所在地)

訂酒店當然搵 google map 睇地點決定
仲有user 既comment
咁去agoda 訂睇佢D comment ok 咁未訂囉

一去到第一個 reception 個人係ok 架,佢幫我搬埋行李
但一入幢樓...真係鬼屋 feel ...
有霉味既紅地氈...

Photos of Lancaster Court Hotel, London
This photo of Lancaster Court Hotel is courtesy of TripAdvisorisor

一路行一路 at at 聲...
只要有人行過會聽到

入到房啦...成個無盡頭既長形
(太倦冇影相)
要行幾級樓梯先到廁所
果晚已經係好彩有自己廁所
不過佢真係好似saw 入面果個冇窗困左人響入面都唔知既乾淨版
(自己打saw 1 toilet google 會有圖,想像下就feel 到)

但你唔好打算橫掂得自己一個人,沖完涼唔著衫出去呀~~
因為佢好吊詭咁響去廁所個梯級既左面有一道有窗既門
仆佢個街
真係「隔住塊玻璃、隔住個都市」
出面行5級樓梯就!係!路!面!!!

勁驚呀大佬
我仲用個篋頂住房門,加埋響果道有窗既門對面個衣櫃門毛巾都唔敢晾
扮冇人

好啦咁第二日去巴黎
一早要搭 euro star
本來問左好人reception可唔可以擺個篋響酒店,點知佢換左個行李都唔肯搬既大舊佬
搞到我遲到要買過張飛!!!!

好衰唔衰返黎又係個大舊衰
仲畀間3樓既冇廁所房...
Photos of Lancaster Court Hotel, London
This photo of Lancaster Court Hotel is courtesy of TripAdvisor

死都唔肯搬行李仲話上次已經幫左我所以今次唔幫
DKLM HOTEL 喎, HO咩L野TEL
行李都唔搬要我拆篋D野逐次搬上去
我行到第二轉已 feel 到無可能行咁多轉!!
the point is,
行一轉來回 上3層落3層
行兩轉來回 上3層落3層
行三轉來回 上3層落3層

三轉已經等於來回九層樓呀大佬

服務如此差,都係搬去第二間啦
DIU仲蝕左2晚錢畀佢間冚家祥
即時執野衝去 paddington hilton
好彩有房
然後搬返去 victoria...

呢個故事教訓我,book之前唔好淨係睇agoda d comment
我打左段野鬧臭佢最後係被河蟹
而tripadvisor 成件事公道得多
一字不漏照登出黎
仲有真實照片睇
就算拎唔返 refund,我都要唱衰個大舊衰呀!!!
擺明叫人唔好夜晚先去間野 checkin !


0 意見: