小幽小默, 齮齮齕齕!

2011年12月18日 星期日

淒涼

凌晨12:53 Posted by 嘈 , No comments
當霉運像漏煤氣般一發不可收拾的時候,就什麼也不要做,讓它來個大爆炸。
混亂過後就會有生機。

黑到盡,人衰起上黎真係乜都有。
sick leave 請唔到,好,我頂。
一路sit 堂一邊發燒發冷乜撚都做唔到。
好,第二日,諗住一堂半堂我又頂左佢。
點知,我等左半個鐘都開唔到。
sit sit 下,以為自己流緊鼻水,點知,原來流緊鼻血。
我唔想學mc jin 條靚咁呀!!!
(詳情請看: 東華騷歌手唱到流鼻血)

 


為左唔好響學生面前表演流鼻血,梗係衝出去架啦。
衝出去既時候,人地班房入緊人我又唔企得喎。
最後,我一個人拎住一包紙巾,抦埋響後樓梯等止血。

奉送大量本人不負責任事後的email

好明顯,係之前關事既野太多,根本冇藉口畀你冧
好囉,食左佢。
萬大事都等我過左D心跳手震集中唔到精神先講。
死就死。

我需要: 火炎焱燚

0 意見: