小幽小默, 齮齮齕齕!

2011年12月7日 星期三

__ 街了 (內含粗口)

下午4:12 Posted by 嘈 No comments
好,我認,我好撚肥。
雖然,靈魂是一個有格調的女子,但肉身不得了。

感謝好友C小姐帶領熱潮,早幾日日日post 自己食左乜野。
嬲嬲地我決定戒西麵同精製肉 (腸、丸etc),對自己好D。

之但係,今朝一上磅,仆佢個街,我一年肥左30磅。

哇屌。

趕緊deadline 都即時冇心情。
今晚睇怕一定要通頂做野。

睇黎fit for life 的肉菜分開食呢下野呢個phrase 幫我唔到。

我諗我要響呢個非常時期做D令自己發癲既事黎發掘我個小宇宙。

我,要戒carb 食代餐一個月。下個月7號再self reflection。聽日奔去買stepper。

請各位大王用力鞭打我。



(圖片是google 的,好彩我對腳幼D!)

0 意見: