小幽小默, 齮齮齕齕!

2015年6月25日 星期四

原來法國菜很XL - 陸以心

向來都好鍾意睇遊記,不過叫我寫呢....十次有十次唔係爛尾就會一係冇心機。呢一方面我好港女,影左買左睇左就寫唔返出黎。應該係懶到爆先會咁~

呢本書係隨手本來喺圖書館睇緊食譜既時候見到,原來圖書館分書好抵死,佢個書名同野食有關呢就會擺左喺食譜果邊架喇~

以前睇蘋果有睇陸以心專欄,覺得呢個女仔枝筆賤賤地,又幾好笑所以有睇開~我記憶入面係 hocc果個專欄既前身就係陸以心。不過我會睇都係因為彭浩翔 順手會睇XD

呢本書分左做兩part,巴黎同埋Dijon,重點都係巴黎果 part~ *膚淺* 鬼咩我識 Dijon 芥辣囉好未~~~所以零代入。老老豆豆我去左兩次巴黎,第一次年代太久遠再加唔係自己plan,我只記得喺塞納河邊扮寫野,同埋喺鐵塔下面野餐食左個又凍又貴又硬既火腿芝士法包。第二次去我都係亂黎,係咁去美術館,musee de orsay 前面食住crepe咁排隊買飛被當法國佬售票員係concession 。不過留意返我去左兩次都係冇入過羅浮宮,同冇去凡爾塞宮。我寧願對住 the thinker同地獄之門發呆,所以我懷疑除左第時好返自己再去都幾難有條友咁同我去巴黎 hea。


To be honest, 唔好expect 呢本書入面寫食會寫到有幾出色,反而寫佢D friend,寫佢ex 果D部分係幾好睇。女仔友情得來不易,仲要 long d 既女仔 fd都真係幾難得。同埋佢08年已經問緊身份認同呢個問題,我身處有死小孩大聲講普通話既自修室都不禁打了一個突。

又到左發白日夢既時間,如果呢一刻叫我再寫一本書出黎,究竟會係咩題材呢? 情緒病? 補習班血淚史? 我在投注的日子? 不過認真,有一樣我真係寫得唔好睇同埋寫完會無人睇。

(highlight 見答案)

情史! XDXDXDXDhahahahahahahahhahhaha

*完* 達哥tone~

0 意見: