小幽小默, 齮齮齕齕!

2015年6月12日 星期五

The harder I try...


自從發現自己有bipolar....
而家係抑鬱期入面之後
幾乎無一日唔喊
分別係喊得出同喊到喊唔出

食完藥得個呆字
就好似要將所有人應該有既感情, 一個人應該有既希望同動力一一咁淘空晒
而家既我就好似得返個殼咁
可能仲衰過借屍還陽

發呆發呆再發呆
終於明點解會有人病到想自殺
因為果種孤獨既窒息感係可以大到吞噬一切
(放心,我係殼黎,未會行呢一步。)

工又返唔到,飯都就黎煮唔到。
對一切熱愛既野都失去興趣。
唔好話乜,我根本連飯都唔想食。
只係日日被父親大人鵝住望住唯有食飯。

我唔知咁樣D抑鬱藥叫有效定無效。
書又唔想睇,甜野食完又係唔得。
根本個人開心唔到。
睇開D睇開D睇開D
咁EFG呢?

做香港人真係唔好病,尤其係情緒病。
再加上我係一個手停口停既香港人。
點睇開呀???

2 意見:

LIT 提到...

加油啊!!

提到...

我會加油,多謝你呀!