小幽小默, 齮齮齕齕!

2013年12月29日 星期日

繼續期待 我只要繼續期待

凌晨12:34 Posted by 嘈 , , No comments
是咁的,經過四個月嘅不事生產,將於下年正式加入賭業!

因為舊公司份約一年唔可以做補習
咁我呢D Tommy 不死之身黎架嘛~
讀完master 第一個sem,又好似 pick up返讀書呢一件事
咁味搵 part time 囉
而全香港最定當嘅part time...
咪就係電話投注之嘛

其實有人問我做咩要咁行條路...
(標準answer )我想,專心讀書...
(REAL ANSWER) 妖,好過冇晒錢丫大佬

嗯,就係咁簡單。

其他嘅事,之後先算囉~~
而家就「懷著樂觀總有轉機」~

就讓諸事不順封印在 2013 年好了
我要繼續期待2014


未來

作曲:英師傅
編曲:英師傅For Double C Music Group
作詞:黃偉文

繼續期待
我只要 繼續期待
我喜愛 繼續期待
我不要 得到你
願你永遠似 將會上畫的 好 戲
讓我密切地去等下期

*繼續期待
我只要 繼續期待
我喜愛 繼續期待
我不要 找到你
讓我對世界 充滿細小的 希 冀
任我在塑造你 有多美

你是我未開封那盒顏色筆
你是我未兌換那張飛機票
你是我未敢穿那件露肩的新裝
你是我未拜會那間動物園
別馬上揭開
沒有懸疑性怎麼會可愛

0 意見: