小幽小默, 齮齮齕齕!

2013年12月25日 星期三

聖誕快樂

上午9:00 Posted by 嘈 , No comments
咁呢,我又英文人上身~
寫兩句啦
平時呢至standard既祝人聖誕快樂咪係Merry Christmas/Xmas! 咁啦
(注,Xmas係走點既,唔係X'mas!)
咁英式咪Happy Christmas!咁啦
今朝見到有朋友個status 係Merry Crimbo喎!
呢個時候我好似大鄉里出城咁…
先知佢都係Christmas
不過,佢係slang~~~

同場加映,聖誕related 的小事

m小姐寄嚟嘅聖誕卡~~(≧∇≦)

海港城個聖誕樹樹( ´▽` )ノ
仲有仲有~T小姐送的聖誕禮物\(^o^)/

最衰我要做野唔得閒去大同聖誕party
我預備咗令人厭惡嘅禮物囉
仲要抽兩份都應付到
咳,我抽獎運唔見得好…

0 意見: