小幽小默, 齮齮齕齕!

2013年1月14日 星期一

[尖沙咀] Ladurée Hong Kong

凌晨12:53 Posted by 嘈 No comments
實不相瞞,想當年去巴黎,乜野都唔識,咖啡都好似冇乜飲過....
唔好話食 macaroon....
唔好話去 cafe de flore
最深印象係響巴黎鐵塔下面食左最凍最硬既包.....
仲要一直坐響冇野睇既鐵塔背面....
Laduree 都係後來睇gossip girl 先識...
Blair 緊張同唔開心時狂食既咪就係 Laduree


九流地影了Laduree 的門口...(其實響gap 隔離)

由於當日既志願係要做一個港女,唔係唔去買餅下嘛...
其實入面仲有果醬呀茶葉賣架~
咁睇左一陣野,就去揀餅喇~
D 姐姐好好笑容好cheerful ~睇見都開心~
之後 N小姐會黎,咁就揀一人四個一齊食啦~~

買完去左STARBUCKS 等 N小姐...
飲Chai Tea (早知...揀 Earl Grey...)
睇號外

重點黎喇~
左起: Salted Caramel, Rose Petal, Pistachio, Coffee
重點狂推咖啡味

其實佢咬落去呢,就有D chewy
第一個食既係 rose~
個味唔假 (er...其實我平時都幾憎玫瑰味既野....唔好問我做咩事揀)
不過,甜左D。
(其實,怕甜真係唔好食 any macaroon....)

之後係開心果...
呢個....極怕杏仁味既 N小姐同我...都想死...
好地地開心果點解要有杏仁粒同杏仁味呀,點解呀,點解呀?!
過年買返包開心果冇咁嬲!!!
我知macaroon係用杏仁粉整....
但都唔駛咁勁杏仁油味架嘛?....
如果鍾意杏仁藥水味既重口味之友包你滿意

再黎,salted caramel
即係呢,平時我係焦糖之友黎既...
咁但係呢....呢個焦糖個醬係近似 butter scotch 既地步...
又係甜到瀨屎

最後,咖啡味,甜度適中,可以再戰。

不過我隔左成個鐘先食架,唔知有冇影響質感。
因為macaroon係好受濕度影響......
然後,chai tea 都變得完全唔甜了。

真係好甜呀~
如果有下次我想試下檸檬同甘草 hahahahahaha
甘草好似好離奇咁
下次經過先算~
都總算試左~
希望佢第時擴充成 tea room 有其他 cake 啦~~~
靠裝修都一定成為港女指定景點!

0 意見: