小幽小默, 齮齮齕齕!

2013年1月13日 星期日

[尖沙咀] Greyhound Cafe @TST

下午1:57 Posted by 嘈 No comments

放假,約了C小姐午餐,順手歸還那部救了我一命的 desire hd 。
本來話窮,要去deli and wine,點知 c小姐的美食魂不滅,去了greyhound cafe。

暑假去曼谷由於只停一日一夜,個 central world 都未行得完,唔好話去搵野食...
所以呢...我大鄉里先第一次食咋。

本來想叫個墨魚汁麵,但係呢.....阿侍應哥哥話個墨汁麵真係好會好辣...(佢強調左3次好辣)...
雖然我本身其實食到辣,但都畀佢嚇一嚇唔敢叫......hahahahahaha

然後,又見到個泰式銀魚意粉喎~~ (圖中左下)
咁我身為重口味之友梗係要會一會佢啦~~

一上菜,c小姐已大叫:「好臭呀,我想"了" 一啖呀~~」
一食,不得了,銀魚蓉同番茄掛晒上個意粉,d 鹹香呢不得之了。
再mix 埋d 新鮮青胡椒呢....blend 埋晒個胡椒爆果一下呀,差在未跳起大叫好好味呀。
成舊水係有少少貴....但真係唔係無啦啦既鹹魚意粉replace 到~~

單骨雞翼係好味,但一定要趁熱食。
但都係銀魚意粉深得我心。

名物檸茶偏甜,我飲得比較快,咬茶冰時發現有沙冰質感。
見到有就咁 iced tea 以為係泰式奶茶,一問 sorry,真係茶黎架咋.....
下次或者可以試下果杯藍色豌豆茶~~嘻

由於想去 laduree 買餅食,都係冇試 dessert 了,下次去完尖咀又多個晚餐able 之選。
呀,又一城都開左。

0 意見: